Jump to content

Jaha, Då Va De Dags Att Ut O Jaga !


Recommended Posts

Jag ska fan också börja leta efter spöken osv, 2 saker är iaf säkert .

Dessa 2 är hur enkelt som helst och hitta, man hittar de ALLTID

1. Ufon ( det ni ser blinkande som åker så jävla snabbt och har "rökmoln" efter sig.

2. Spök-bilen som finns vänster, längst ner i hörnet på kartan.

Nu finns det rykten som.

Big-Foot

Cj: s mamma spöke

De kanske finns vem vet, ska ta och söka nu, ni som hittar något sä bara till :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ska fan också börja leta efter spöken osv, 2 saker är iaf säkert .

Dessa 2 är hur enkelt som helst och hitta, man hittar de ALLTID

1. Ufon ( det ni ser blinkande som åker så jävla snabbt och har "rökmoln" efter sig.

2. Spök-bilen som finns vänster, längst ner i hörnet på kartan.

Nu finns det rykten som.

Big-Foot

Cj: s mamma spöke

De kanske finns vem vet, ska ta och söka nu, ni som hittar något sä bara till :ph34r:

Jag har aldrig sett spök bilen? Hur ser det ut? När ser man den, kör den rakt igenom en m.m?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nää hur ska man säga, det är bara en helt vanlig bil som är lite skadad och bucklig, går ej att reparera, testade och det funkade inte ... folk kallar den för spök bilen för att den står öde bara så där och vissa säger CJ.s pappa dog i den .. :ph34r:

Haha, okej. =P

Men vad är det för spöken vissa snackar om? Vart kan man se dem, eller vart har de som säger det sett det?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ska fan också börja leta efter spöken osv, 2 saker är iaf säkert .

Dessa 2 är hur enkelt som helst och hitta, man hittar de ALLTID

1. Ufon ( det ni ser blinkande som åker så jävla snabbt och har "rökmoln" efter sig.

2. Spök-bilen som finns vänster, längst ner i hörnet på kartan.

Nu finns det rykten som.

Big-Foot

Cj: s mamma spöke

De kanske finns vem vet, ska ta och söka nu, ni som hittar något sä bara till :ph34r:

1.Du kanske inte har tänkt på att det blinkade ljuset kan vara jatplan vid hög höjd eller nått... ufo tror jag inte att det är.. jag har flugit så högt det är bara en blinkande plupp med ett vitt streck efter.

2. den bilen har jag aldrig sett....tror jag...

Bigfoot den skulle jag allt vilja se...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hehe Skeesy, man ser skillnaden mellan flygplan och det blinkande ljuset, flygplanen brukar åka i sort kurs och hastighet för att vara så långt bort, däremot det här blinkande ljuset åker med högfart fram, sedan helt rakt upp, rakt , svänger ner, ser helt sjukt ut. du ja ska ta en bild på ufot, hoppas jag får med andra plan så man ser skillnaden mellan dessa 2 :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag såg också en mystisk grej när jag skulle köra upp till Mt Chiliad med en Sanchez. När man åker upp dit så svänger man istället till höger och följer vägen och sedan där vägen tar slut när det blir för brannt så flyger det ner någonting för klipppan. Man hinner inte se det just när den/det eller vad det nu är kommer nerflygandes. Det enda man ser efteråt är att gräset har börjat att brinna en liten bit nedanför. Kanske en meteorit. Ni vet det där stället på Chiliad där det finns en massa gångbrädor och rampar. Det skall även finnas en Quad Bike där men den har jag endast sett en enda gång när jag varit dit.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag såg också en mystisk grej när jag skulle köra upp till Mt Chiliad med en Sanchez. När man åker upp dit så svänger man istället till höger och följer vägen och sedan där vägen tar slut när det blir för brannt så flyger det ner någonting för klipppan. Man hinner inte se det just när den/det eller vad det nu är kommer nerflygandes. Det enda man ser efteråt är att gräset har börjat att brinna en liten bit nedanför. Kanske en meteorit. Ni vet det där stället på Chiliad där det finns en massa gångbrädor och rampar. Det skall även finnas en Quad Bike där men den har jag endast sett en enda gång när jag varit dit.

Jag måste kolla in det stället då. Varkar vara lite mysktist

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...