Jump to content

Olyckor!


xstreem
 Share

Recommended Posts

Skriv gärna nårra roliga saker som hänt er, allstå olyckor på gatorna...

Själv hände en sak när ja spelade i morse, ja hade varit o köpt kläder på Zip i SF, plötsligt när ja går ut ur affären hör ett VROOOM......CRASH!! Sprang bakom hörnet av afären och såg ett brinnande flygplan, där efter hörde ja PANG, BOOM....alla bilar som var nära sprängdes..... :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. Det första jag gjorde när jag spelade var att ta MC på motorvägen - sen såg jag flyplatsen och tvärnita = bilen bakom gjorde 90 graders tvärnit (coolt B) ) sen alla andra bilar bakom : BOOOM Bang klhdsjkshs! ZIIINP! Det är för att alla körde så jävla fort! ;) det var typ 22 bilar (vad jag kunde räkna efteråt) för att en bil börja binna, explodera och alla andra osså! :o

2. Ni vet att man kan åka på en väg så kommer ett plan framför eller bakom en just där man är? :D ,, ahh, ivarjefall, så när jag kom upp på "parkeringen" vid toppen av Mount Chiliad kommer det där jävla fejkade planet som är förinspelat och ska komma där just en själv är (! :huh:!) , men en sak var anurlunda: Planjäveln crasha i toppen och börja brinna och åkte på hjulen som en galning och explodera vid kanten: vraket gled ner för stupet 800 meter :unsure: hehe

tack för mig

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Korsade motorvägen med min Sanchez och vurpade. Crossen hamnade mitt på vägbanan och vart påkörd och förflyttad av en "typ". Vart lite sur och tänkte rycka ut "typ" för att slå han som hämnd.

Precis när jag skulle rycka ut han vart han påkörd av "snubbe". Då vart "typ" arg på "snubbe" och slet ut han för att slåss.

Titta spänt på när "typ" och "snubbe" slogs för fullt...och när det var nära att någon av dem två skulle dö så kom en stor lastbil och körde ihjäl båda två.

Redigerad av janne5050
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ja vet inte om de var nån olycka precis: de va nån snut som jagade nån

då började dom skjuta o greja! sen lyckades snuten döda snubben! då började han sparka på honom när han låg! sen stack snuten fort som fan me sirener på därifrån som inget hade hänt :unsure: och han lämnade en snuten kvar!(d va 2)

Redigerad av GTA##
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

skulle sno en bil utanför "the garage" i San Fierro slängde ut killen och just då kommer en spårvagn, killen hamnar mitt på rälset... *splat* :o

åsså va jag ute på motorvägen me körvbilen, körde på 1 motorcykel... 3 bilar bakom den typ krockar å välter sen kommer typ massa andra bilar och jag blir stuck under körvbilen och 2 ranchers... :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, en olycka som var till min fördel:

Uppdraget Wu zu mi (stavning?) så tävlar man som bekant, jag racade för dem alla och inväntade bil numero 1. Men.. idioten flyger över stängslet i första kruvan. Tätt följd kommer restrerande puckon och flyger också ut över stängslet. Kunde nästan gå genom banan :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...