Jump to content

Myter och mystiska ting.


Weener
 Share

Recommended Posts

Det e delfiner du tänker på :lol:

En konstig missbildad delfin då. hajfena på ryggen och en sån där sak dom har där bak. Jag överdrev lite men jag såg en när jag var ute och simmade, för man måsta vara bra på att simma för att kunna klara uppdraget. Jag var skit långt ute. då såg jag den.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

JAg måste bara säga att JAG HAR SETT och det är 100% säkert även om det låter väldigt konstigt.

En GRIS som blinkade fram på skärmen och försvann lika snabbt igen när jag svängde runt ett hörn på GTA. Den täckte hela skärmen och hade kläder på sig tror jag, men som sagt så blinka den fram på skärmen väldigt fort så jag hann knapt se nåt alls men DEN VAR DÄR!!!!!!!

JAG KAN SATTSA ALLT JAG HAR PÅ ATT JAG SÅG DEN OCH DET ÄR HELT SANT!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

JAg måste bara säga att JAG HAR SETT och det är 100% säkert även om det låter väldigt konstigt.

En GRIS som blinkade fram på skärmen och försvann lika snabbt igen när jag svängde runt ett hörn på GTA. Den täckte hela skärmen och hade kläder på sig tror jag, men som sagt så blinka den fram på skärmen väldigt fort så jag hann knapt se nåt alls men DEN VAR DÄR!!!!!!!

JAG KAN SATTSA ALLT JAG HAR PÅ ATT JAG SÅG DEN OCH DET ÄR HELT SANT!!!!!

HAHAHAHAHAHA!! :lol::angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...