Jump to content

Kommer/har du gått i skolan idag?


Diezl
 Share

Kommer/har du gått i skolan idag?  

74 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Den här pollen gäller både de som har spelet och de som inte har spelet vad ni skulle gjort en fredag som denna om ni skulle sitta med spelet i dina händer?

Motivera gärna!

- VOTE - Nej, skulle åka till skolan sedan skolka

För att det är en så stor händelse och jag skulle knappt kunna bärga mig. Och på så sätt tror föräldrar att man är i skolan. Jag spelar inte sjuk för att min mor ser rakt igenom det.

Dessutom så har jag inte så många lektioner på fredagar -_-.

Diezl :o

Redigerad av Diezl
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var den mest flummiga pollen jag sett  :o

Va?

Det är ju mycket roligare att få veta hur folk skulle göra en att ha massor av spam trådar som säger "I've got it", "ohh så skönt", "härligt härligt"

eller de andra kristrådarna: min nånting har gått sönder *buhu* tyck synd om mig.

Kanske lite flummig men ohhh så mycket intressantare än ovanstående exempel.

Diezl -_-

Redigerad av Diezl
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

kan nån hjälpa mig med det uppdraget snälla hur gör man man ska ju spraya men ja sprayade länge men händer ingt va ska ja göra man ska ju psaraya på de röda efter hans cjs vän har sprayat gröna så ska man spraya efterhan

X2

Disme skärp dig:

1: Håll dig till vad tråden handlar om!

2: Spamma inte!

3: Skriv ett eget inlägg eller kolla på befintliga där det står hur du ska göra!

illa...

Diezl ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...