Jump to content

Min kompis har det...


Tigern
 Share

Recommended Posts

Min kompis från Los Angeles ringde precis och sa att han hade klarat första uppdraget på San Andreas... Jag blev helt chockad, han hade varit vid affären vid 7am, och då var kön ca 30 meter lång... Jag är i alla fall väldigt avundsjuk på honom, men som tur var så kommer jag också kunna spela det snart, han sa dock inget om spelet vilket var skönt, man vill ju upptäcka allt sjlv.

*längtar*

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min kompis från Los Angeles ringde precis och sa att han hade klarat första uppdraget på San Andreas... Jag blev helt chockad, han hade varit vid affären vid 7am, och då var kön ca 30 meter lång... Jag är i alla fall väldigt avundsjuk på honom, men som tur var så kommer jag också kunna spela det snart, han sa dock inget om spelet vilket var skönt, man vill ju upptäcka allt sjlv.

*längtar*

Men det har inte kommit cheats än till Gamespot, hur skulle din kompis då njuta av spelet :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nämen, en amerikan som har SA. Tror det vid det här laget finns hur många som helst som lirar SA i USA. Inte alltför lång tid kvar tills vi i Europa får chansen och börja lira.

rcd/ så får man inte göra

Ja antagligen finns det många som har SA vi d det här laget. Men jag tycker att det kändes lite speciellt när man vet att en kompis sitter och spelar det för fullt just nu och jag väntar fortfarande. Eller du kanske känner någon som har det? Finns nog inte så många på detta forumet som känner någon som har köpt det...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...