Jump to content

San Andreas delen av sidan


oscarw_89
 Share

Recommended Posts

GTAsajten 5 är bara att glömma just nu. Har väldigt lite tid och det är mycket kvar. För någon vecka tänkte jag till och med tanken "hmm, jag kanske skulle strunta i dom andra sektionerna [förutom SA] och göra dom senare" och då har det gått för långt. GTAsajtens 5 SKA vara 98% komplett från början.

Som sagt har jag väldigt lite tid. Som t.ex. idag, kom hem 22:00 från universitetet, hinner inte med så mycket mer än de dagliga rutinerna på GTAsajten.

Får hoppas att jag får mer tid imorgon så jag kan fixa till lite iaf... får börja med snabbmat också så jag kan spara så mycket tid som möjligt ;P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

GTAsajten 5 är bara att glömma just nu. Har väldigt lite tid och det är mycket kvar. För någon vecka tänkte jag till och med tanken "hmm, jag kanske skulle strunta i dom andra sektionerna [förutom SA] och göra dom senare" och då har det gått för långt. GTAsajtens 5 SKA vara 98% komplett från början.

Som sagt har jag väldigt lite tid. Som t.ex. idag, kom hem 22:00 från universitetet, hinner inte med så mycket mer än de dagliga rutinerna på GTAsajten.

Får hoppas att jag får mer tid imorgon så jag kan fixa till lite iaf... får börja med snabbmat också så jag kan spara så mycket tid som möjligt :P

Du kanske ska be om hjälp av nåogn du litar på att sköta de dagliga rutinerna... så att du kan fokusera på v.5?:huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...