Jump to content

Spelglädjen...


Deluxo
 Share

Recommended Posts

Kommer du kolla vad GTA: SA får för betyg av spel-siter, spel-tidningar innan du själv har testat det?

1. Ja, man är ju nyfiken!

2. Nej, spelglädjen förstörs då.

3. Nej, jag vill ta reda på ALLT själv.

4. Jag bryr mig inte, GTA: SA kan inte bli dåligt!

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Vad tror ni? Kan GTA: SA bli tråkigt/dåligt? Finns det ingen risk att spelglädjen förstörs om man nästan exakt vet hur GTA: SA är innan man själv har testat det?

*EDIT* Kunde av någon anledning inte skapa en Undersökning om denna fråga. Vi får klara oss så här istället!

Redigerad av Deluxo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 42
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Lugn Simon UME

Körglädijen är 10 gånger bättre genom typ 10 stycken som har Piratkopian men tyvärr så har sidan lagt ner där fanns bara ett klipp på 4 min när han kör genom los santos och JAG KAN SE att det verkar vara bättre en VC alla dom 10 som hade tillverkat sidan sa att spelet var det bästa spelet dom hade spelat.

Och nu om du tycker det kommer suga så behöver du inte köpa det men du lär bli besviken för tänk sen så härlig Körglädjen blir när man har gått på lite drivingschool OSV

DET KOMMER BLI ASGRYMM SPELGLÄDJE!

FAN VAD JAG LÄNGTAR TILL DEN 29:de

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lugn Simon UME

Körglädijen är 10 gånger bättre genom typ 10 stycken som har Piratkopian men tyvärr så har sidan lagt ner där fanns bara ett klipp på 4 min när han kör genom los santos och JAG KAN SE att det verkar vara bättre en VC alla dom 10 som hade tillverkat sidan sa att spelet var det bästa spelet dom hade spelat.

Och nu om du tycker det kommer suga så behöver du inte köpa det men du lär bli besviken för tänk sen så härlig Körglädjen blir när man har gått på lite drivingschool OSV

DET KOMMER BLI ASGRYMM SPELGLÄDJE!

FAN VAD JAG LÄNGTAR TILL DEN 29:de

De stog i manualen att man styrde med de jag inte kan styra med, jag vill inte avslöja de. :teehee:

Jag hoppas att de går att ändra styrningen.

De är de ENDA som kan sabba spelet, fas man lär väl sig efter ett tag. :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

OK simon jag vet vad du menar och det bryr jag mig inte om för du vet att man kan gå inn i OPTIONS och ändra styrningen till TYP: Classic (stavning?)

Så du kan vara lugn <_<

Hur har du läst Manualen

Du menar att man styr med spakarna?

Man kunde ändra i VC att man kunde ändra till styrning med spak!

SÅ TAT LUGNT DET KOMMER BLI DET BÄSTA SPEL SOM FINNS OCH HAR FUNNITS :ermm::teehee:;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

OK det kanske du har rätt i men jag tror man kan ändra till Clssic eller något för det skulle nog bli lite kritik av det om nu rockstar gör kontrollerna dåliga?

Och ni kom väl ihåg i DRIV3R där svängde man dåligare på Pilarna Iallafall för mig så jag var tvungen att lära mig med spaken och det tog kanske 20 min sen var man ju proffs :angry:

Så det blir inget beskymmer

Rockaway du vet väl att piratkopian har läckts dom som gör hemsidor om spelet som har det avslöjar ju allt R* inte har avslöjat och det finn säkert minst 1000 överaskningar kvar eller iallafall 500 <_<:teehee:;):ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

MMM håller med nu när man vet rätt mycket om det finns risken att man trötnat på det rätt snabbt och speciellt om man bara kan vara i en stad i början och inte åka i hela området

Man ska kunna åka till dom andra städerna men då får man FLERA "stjärnor". Alltså en hög wanted level. De står i svaren på frågorna som finns på gtasajten.com och i nåt topic här. :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...