Jump to content

uppgrag?


mrK
 Share

Recommended Posts

GTA3 freak:vad är ditt problem?rätt tråkigt för dig,att du inte har några kompisar eller något socialt liv överhuvudtaget,jag tycker att du borde köpa dig en jetmotor o flyga i väg till månen eller så,tack på förhand ditt lilla särbarn ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

GTA3 freak:vad är ditt problem?rätt tråkigt för dig,att du inte har några kompisar eller något socialt liv överhuvudtaget,jag tycker att du borde köpa dig en jetmotor o flyga i väg till månen eller så,tack på förhand ditt lilla särbarn ^_^

Vadå? han skojade ju bara lite? tål du inte ett skämt? -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

GTA3 freak:vad är ditt problem?rätt tråkigt för dig,att du inte har några kompisar eller något socialt liv överhuvudtaget,jag tycker att du borde köpa dig en jetmotor o flyga i väg till månen eller så,tack på förhand ditt lilla Gudabarn ^_^

Men jag är korkad det visste alla redan.

Är du så patetisk att du inte fattar ett skämt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

GTA3 freak:vad är ditt problem?rätt tråkigt för dig,att du inte har några kompisar eller något socialt liv överhuvudtaget,jag tycker att du borde köpa dig en jetmotor o flyga i väg till månen eller så,tack på förhand ditt lilla särbarn ^_^

Tycker inte han har problem....men du verkar ha några stycken

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

GTA3 freak:vad är ditt problem?rätt tråkigt för dig,att du inte har några kompisar eller något socialt liv överhuvudtaget,jag tycker att du borde köpa dig en jetmotor o flyga i väg till månen eller så,tack på förhand ditt lilla särbarn ^_^

haha....vad kul´.............hur kan han inte ha några vänner.......när han förmodligen har tre gånger så många som du

Redigerad av Ge ta a Vajs Sitty
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...