Jump to content

-Om du inte äter dör du?


Foxman
 Share

Recommended Posts

forum är ju till för att diskutera men det finns 100000242362362379235 trådar om att äta så skriv i nån av dem och skapa inte dumma jävla topics så fort ni har lust att säga "NOS och sånt är coolt på SA" eller "Det finns hundar på SA"

21 av 25 är totalt idiotiska topics på sida 1 t.ex

fel på min chinpokomon avatar?

Jag har då inte sätt någon tråd som har tagit upp detta ämne, dvs hur det kommer bli då man dör av svält. Om det nu har tagits upp så är tråden redigt gammal. Det var längesen än tråd som handlar om ätning i största allmänhet också...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har då inte sätt någon tråd som har tagit upp detta ämne, dvs hur det kommer bli då man dör av svält. Om det nu har tagits upp så är tråden redigt gammal. Det var längesen än tråd som handlar om ätning i största allmänhet också...

om ingen vet svaret så är det ju en ganska onödig topic, tycker du inte det? det som inte står i nyheter eller finns i SA infon vet ingen så snälla tänk innan nu ställer massa frågor... lika smart som om nån skulle fråga hur man intsallerar ett fordon i modding topicen

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

om ingen vet svaret så är det ju en ganska onödig topic, tycker du inte det? det som inte står i nyheter eller finns i SA infon vet ingen så snälla tänk innan nu ställer massa frågor... lika smart som om nån skulle fråga hur man intsallerar ett fordon i modding topicen

Jag har för mig man diskuterar i ett forum ? Inte ger svar.

Redigerad av Sc0rp
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

precis, man får bara ointressanta svar... alltså en onödig topic

Han menar dig, idiot.

...och gällande svar och frågor - trådar är även till för att disskutera i! Är du seriöst dum i huvudet?

" men ingen vet ju så vad tjänar det till? gör en poll av det istället om man vill veta vad allas åsikter är".

Varför behöver man svar på allting? Pratar du bara om det som redan har hänt och det som är bekräftat? För isånnafall är du fantisilös, tråkig och helt meningslös, likadan som disskusionerna du för.

Social förmåga ska man använda - sprolla roll om det det inte leder till nått.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han menar dig, idiot.

Varför behöver man svar på allting? Pratar du bara om det som redan har hänt och det som är bekräftat? För isånnafall är du fantisilös, tråkig och helt meningslös, likadan som disskusionerna du för.

no shit sherlock!!

det är inte våran uppgift att hitta på spel, det är rockstars

vad betyder sprolla?

Redigerad av Griimn
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

forum är ju till för att diskutera men det finns 100000242362362379235 trådar om att äta så skriv i nån av dem och skapa inte dumma jävla topics så fort ni har lust att säga "NOS och sånt är coolt på SA" eller "Det finns hundar på SA"

21 av 25 är totalt idiotiska topics på sida 1 t.ex

fel på min chinpokomon avatar?

nee men den e lite irriterande (w00t):lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...