Jump to content

bra krigs-spel


P-C
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 85
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

vad blir P-C baklänges? C-P ...hahhahahahahahahaahahahhaahahahaa  mother f*cka hahahhahahahahahahahhahaha cry whit your mummy

För helvete extasy, vettefan vem du är men läs reglerna innan du kommer hit och gör forumet till ett Helve*e! ;P

§1.3 - Hot och kränkningar är förbjudet.

REGLER!! LÄS!!

*Reported*

:angry:

*EDIT*

stavfel :">

*EDIT2*

Inte för att jag vill blanda mig in i den här smörjan men det är redan försent.

1. Tojo: Vad fan har du att göra med om Krax får varning? Det är för fan hans sak att göra rent hans namn, inte ditt, han behöver knappast din hjälp, om han verkligen vill rentvå sig från varning (vilket inte är så svårt, har varit här ett bra tag utan varningar, förutom 1.) så får han väl stå på sig och försöka prata med Hultan eller moddarna om vad som verkligen hände, och om P-C krånglar till det i trådar och kanske inte skriver exakt off-topic kan du ju PM:a honom och be honom hålla sig ontopic istället för att bara börja tjaffsa i en allmänt öppen tråd,

ganska störande för oss som inte vill lyssna på er att tvingas bläddra fram bland massa onödiga poster med bara kränkningar, hatord och massa annat bullshit i en annars bra forumtråd!

Och ni som inte menade att ni hatade honom utan sa det mest på skämt, man skojar inte om såna saker, ni måste ju för fan vara taskigt vaggade, man säger inte till nån "Fy fan va jag hatar dig" och sen tro att allt ska vara superbra och han ska vara jätteglad efteråt! ;P

Sen är "hata" ett ganska starkt ord, HAT är när man är verkligt sur på någon, så sur att man skulle kunna döda den personen (Vilket jag inte tror ni har anledning till att göra bara för att han skriver lite off-topic.) eller liknande, ett bättre ord för sådana lägen är "Gillar inte dig." eller liknande...

Och ang. eXstasy:

Hur gammal är du egentligen? 2?

Skärpning gubbar! Låt oss hålla det här gammla forumet i samma skick som det varit en gång i tiden!

*Taj Mahal*

P-C: Sry, när jag skrev det där hade jag snackat med norrmän ganska länge och för att göra det enklare pratade jag lite norska med dem (Eller försökte i alla fall så gott jag kunde.) så var lite borta efteråt, i alla fall sa jag: "Vad använder du för OS ( Operativ System = Vilket version av Windows / Linux / Mac / etc )

Redigerad av AE_Dave
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

P-C: Sry, när jag skrev det där hade jag snackat med norrmän ganska länge och för att göra det enklare pratade jag lite norska med dem (Eller försökte i alla fall så gott jag kunde.) så var lite borta efteråt, i alla fall sa jag: "Vad använder du för OS ( Operativ System = Vilket version av Windows / Linux / Mac / etc )

jahaa! nu fattar jag! ;P

jag använder windows xp :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jahaa! nu fattar jag! ;P

jag använder windows xp :angry:

Okej synd, ifall du hade typ mellan 95 och 2000 så finns det Rainbow Six Gold Edition som sagt och det äger verkligen allt, dock så finns det också en XP kompitabel version av Rainbow Six vid undertiteln "Raven Shield", dock är den sanna Rainbow Six känslan i Gold Edition paketet. ;P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej synd, ifall du hade typ mellan 95 och 2000 så finns det Rainbow Six Gold Edition som sagt och det äger verkligen allt, dock så finns det också en XP kompitabel version av Rainbow Six vid undertiteln "Raven Shield", dock är den sanna Rainbow Six känslan i Gold Edition paketet. :angry:

har kört rainbow six rätt mycket...

hade förut en affish på denna mystiska Tom Clancy ;P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...