Jump to content

fan borde jag


emo
 Share

Recommended Posts

hm... jag hade fiksat mig en svart voodoo från ett uppdrag man gör hos avery, har jag för mig.. (vice city snackar jag nu :rolleyes:...

aja iaf... men det fösvann helt plötligt... så är det värt att börja om bara för att ha den... i mina garage har jag en liten samling

garagen:

1. kaufman cab & zebra cab

2. sabre & sabre turbo

3. hermes & cuban hermes

4. tänkte jag ha en vanlig voodoo och en svart voodoo...

är det värt att starta om bara fört njutningen av att ha den eller kan man få den på något annat sätt

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hm... jag hade fiksat mig en svart voodoo från ett uppdrag man gör hos avery, har jag för mig.. (vice city snackar jag nu :)...

aja iaf... men det fösvann helt plötligt... så är det värt att börja om bara för att ha den... i mina garage har jag en liten samling

garagen:

1. kaufman cab & zebra cab

2. sabre & sabre turbo

3. hermes & cuban hermes

4. tänkte jag ha en vanlig voodoo och en svart voodoo...

är det värt att starta om bara fört njutningen av att ha den eller kan man få den på något annat sätt

Ändra om litte i carlos.dat. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

har gta vice city till ps2

då finns det inget annat sätt :D

om du skulle ha det till PC kunde du gjort så här: öppna carcols.dat ändra voodoo till svart, sno en voodoo, spara den i ett garage, spara spelet, avsluta spelet, gå till carcols.dat och ändra tillbaka alla färgerna till den röda färgen voodoo har. öppna spelet gå till garaget och: vips! enda svarta voodoon i stan! detta går naturligt vis att göra på andra bilar också :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

då finns det inget annat sätt :)

om du skulle ha det till PC kunde du gjort så här: öppna carcols.dat ändra voodoo till svart, sno en voodoo, spara den i ett garage, spara spelet, avsluta spelet, gå till carcols.dat och ändra tillbaka alla färgerna till den röda färgen voodoo har. öppna spelet gå till garaget och: vips! enda svarta voodoon i stan! detta går naturligt vis att göra på andra bilar också B)

kanske amn ska skaffa sig vice city till pc

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...