Jump to content

Militär Bobcat


Fireblade
 Share

Recommended Posts

Jag tycker grillen ser snyggast ut så men om du inte gillar den kan du ju ta och skita i den ;P

självklart ska ja skita i den precis som jag skiter i vad ni säger, jag har rätt till en åsikt om du kommer ihåg så är sverige ett fritt land, jag tycker din "bodcat" är den fulaste lilla sak som nån någonsin gjort till GTA:vc och vad ska du göra åt saken?

kan du förklara för mig vad dom konstigt skuggade rören på sidan under dörren ska föreställa för nåt?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 75
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

självklart ska ja skita i den precis som jag skiter i vad ni säger, jag har rätt till en åsikt om du kommer ihåg så är sverige ett fritt land, jag tycker din "bodcat" är den fulaste lilla sak som nån någonsin gjort till GTA:vc och vad ska du göra åt saken?

kan du förklara för mig vad dom konstigt skuggade rören på sidan under dörren ska föreställa för nåt?

griimn skrev: "är den fulaste lilla sak som nån någonsin gjort till GTA:vc"...

...då har du inte sett min första.

lol

Redigerad av gtavc_fan
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

griimn skrev: "är den fulaste lilla sak som nån någonsin gjort till GTA:vc"...

...då har du inte sett min första.

lol

allas första gjorda bil är väl ful ( men inte min hotrod ;P ) men man kan ju ändå ta kritik och förbättre sånt som ser uppenbart fult ut, och sen benvit... jag behöver ingen mellanhandel/tolk jag kan prata med honom utan att du kommer med dina fjesiga kommentarer om att allt är så vacker att du hade kunnar göra bilen med barn

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

allas första gjorda bil är väl ful ( men inte min hotrod ;P ) men man kan ju ändå ta kritik och förbättre sånt som ser uppenbart fult ut, och sen benvit... jag behöver ingen mellanhandel/tolk jag kan prata med honom utan att du kommer med dina fjesiga kommentarer om att allt är så vacker att du hade kunnar göra bilen med barn

Åh shit vad jobbig och omogen du är.. Hur gammal är du egentligen..?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åh shit vad jobbig och omogen du är.. Hur gammal är du egentligen..?

haha har jag hittat din svag punkt eller? du börjar bli ganska irriterad

frågan är ju hur gammal du är, du verkar ju inte fatta ett skit... för att veta min ålder så kan du ju trycka på namnen "Griimn" smartarsle haha

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

haha har jag hittat din svag punkt eller? du börjar bli ganska irriterad

frågan är ju hur gammal du är, du verkar ju inte fatta ett skit... för att veta min ålder så kan du ju trycka på namnen "Griimn" smartarsle haha

Jag har inte så dåligt självförtroende att jag känner att jag måste vinna med att förolämpa dig, även fast du beter dig som en tjockskalle.. Och lär dig grammatik för fan..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tänk om alla vore träskalliga töntar som du Benvit, hade det varit bättre?

Sluta klaga på Griimns stavning, det tillför inte direkt något till diskussionen om trådskaparens bilmod.

"Ooh, Namecalling.." Har du läst hela tråden? Tydligen inte..

Jag vidhåller fortfarande att bilmodden ser bra ut..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...