Jump to content

Militär Bobcat


Fireblade
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 75
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

  • 2 weeks later...
sry att säga detta men den var faktiskt ful

Håller med. Bobcaten är en ful bil att modda på. Bodcaten kan knappt inte bli snygg. Den ser ut som om den är tagen ur pokémon. Det skulle blivit snyggare om du hade valt nån annan bil. Men ja menar då inte att vara taskig för det är bara hur jag tycker.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaha så trevlig man kan va då >_<

Den är ju iallafall snyggare än original.... Jag kunde ju inte sätta på på minigun och misiler på en mananav eller nån annan bil... det blir ju inte rätt stuk... Det måste va en jeep/pickup och bobcaten passade bra så jag tog den! B)

Redigerad av Fireblade
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker den hur snyggt gjorde som helst!, Du ska inte bry dig så mycket om vad Grimn säger, han tyckte denna bil var snyggt gjord.. euh..

(Inte jag som har gjort den..)

när du fyller 10 och lär dig zmodeler så fattar du vad som är så jävla fult me bobcaten din lilla n00b

förlåt om jag berömt honom för att han fattar hur man gör saker i zmodeler, det ska aldrig hända igen! jag lovar!!

jag har sagt att den är snygg för att vara hans första, inte snyggast av alla bilar någon någonsin gjort i 3d i hela oändliga universum

Redigerad av Griimn
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

när du fyller 10 och lär dig zmodeler så fattar du vad som är så jävla fult me bobcaten din lilla n00b

förlåt om jag berömt honom för att han fattar hur man gör saker i zmodeler, det ska aldrig hända igen! jag lovar!!

jag har sagt att den är snygg för att vara hans första, inte snyggast av alla bilar någon någonsin gjort i 3d i hela oändliga universum

Jo host, just det.. (HAHAHAHAHAAHAA)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker den hur snyggt gjorde som helst!, Du ska inte bry dig så mycket om vad Grimn säger, han tyckte denna bil var snyggt gjord.. euh..

(Inte jag som har gjort den..)

O va fan har det med saken att göra om min bil är ful eller inte!!!!!!! Du som inte ens kunde göra en kub fattar antagligen inte att det är jävligt svårt att göra en bil till spelet som funkar

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

O va fan har det med saken att göra om min bil är ful eller inte!!!!!!! Du som inte ens kunde göra en kub fattar antagligen inte att det är jävligt svårt att göra en bil till spelet som funkar

Nej, jag kan inte göra en kub eftersom jag inte prövat. Jag tog din bil som exempel. Sluta ta så illa upp med vad någon säger.. Fan haru ingen självkänsla..! Haha

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...