Jump to content

Half-Life 2!


Jacker
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 1,1k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Wow! :P

Såg mycket bättre ut än den jag hade. ;) Den jag körde hade inga texturer, så allt var rosa/svart-rutigt. ^_^ Lite störande för ögonen. Sen stod det jämt "No model" på alla fiende och vapen och sånt. :blink:

Men jag har tagit bort alphan nu, samma med Doom 3-alphan. Var inte så mycket att ha, och jag ska köpa spelen när de kommer ut istället.

Edit: Jeflarns stavfel. <_<

Redigerad av Topp3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hade en beta....det var kul på stranden med en lyftkran, kommer ihåg att jag lyfte upp en stor kontainer och slog ner alla gubbar med den. Men det var inte särskilt snyggt eller kul att köra bilen, hoppas dom förbättrar det.

Men skönaste vapnet är lugnt gravity gun...man kan i stort sett ta upp vad man vill och skjuta iväg....ser verkligen fram emot releasen... ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hade en beta....det var kul på stranden med en lyftkran, kommer ihåg att jag lyfte upp en stor kontainer och slog ner alla gubbar med den. Men det var inte särskilt snyggt eller kul att köra bilen, hoppas dom förbättrar det.

Men skönaste vapnet är lugnt gravity gun...man kan i stort sett ta upp vad man vill och skjuta iväg....ser verkligen fram emot releasen... <_<

Man ska inte dömma bilen efter alphan/betan. Dom kanske fixar den till fullversionen.

Vem vet.. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

fick inte plats med spelet så jag tog bort men jag har kvar installations filen

spelet var typ 3-5 gb ;)

Finns rätt många spel som tar upp mot 5 gb nu för tiden...

Far Cry, Unreal Tournament 2004... hmm tja.... dom hittils iaf... beror nog på fysikmotorn och all den sköna grafiken och alla stora banor ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...