Jump to content

Taxi (Om det nu går...)


 Share

Recommended Posts

Skulle vara grymt om man kunde åka taxi!

Antagligen kommer en liten meny upp och man väljer till vilket kvarter man ska till (inom staden) och så blir det svart och man kommer fram, eller så ser man när föraren kör!

Men det är ju en nackdel om har snuten efter sig och allt blir svart och plötsligt är man någon annanstans! (w00t)

Eller så kan man bara åka taxi från någon station eller något sånt.

Tycker inte det här med taxi är ett måste men det hade varit rätt grymt! :wub:

Har ni någon synpunkt hur det isåfall skulle gå till?

Redigerad av Yukiz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"Jag gick in på en toalett drog huvan över huvudet... drog fram min picka, tog ett jupt andetag å rusade ut till kassan. Hit me pengarna skrek jag till kassörskan!

Hon slängde upp 2 feta kassar me pengar, jag tog de över axels och började springa mot ytterdörren... väl ute såg jag att nåra biltjuvar körde iväg med min flyktbil så jag sprang ut på gatan å tänkte: wtf gör jag nu? jag hörde polissirener som närmade sig...

Men se där! En taxi, jag hoppade in, tryckte pickan mot chaffisens huvud å skrek: gasen i botten gubbjävel! allt blev svart men efter ett tag blev det just igen, jag hade var i ett annat kvarter utan nåra poliser inom synhåll..."

:wub:

edit: lite ändringar (w00t)

Redigerad av Grötmannen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker att ditt förslag var bra. Om man har polisen efter sig kan det väl helt enkelt vara så att taxiförarna inte plockar upp en. Det borde åka andra människor i taxi-bilarna också. De är jämt tomma (w00t)

I VC har jag sett folk i taxi men inte i GTA 3!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle vara grymt om man kunde åka taxi!

Antagligen kommer en liten meny upp och man väljer till vilket kvarter man ska till (inom staden) och så blir det svart och man kommer fram, eller så ser man när föraren kör!

Men det är ju en nackdel om har snuten efter sig och allt blir svart och plötsligt är man någon annanstans! :huh:

Eller så kan man bara åka taxi från någon station eller något sånt.

Tycker inte det här med taxi är ett måste men det hade varit rätt grymt! :)

Har ni någon synpunkt hur det isåfall skulle gå till?

:wub: Hm kul idé

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mer samåkning me :)

I VC såg man ju aldrig mer en 2 personer i en bil, när t ex Moonbeamen rymmer 4

Där har du fel, jag har sett hela "familjer" i VC, flera gånger

En bil med plats för fyra, så sitter det fyra pers inknökade där.

Det roligaste är dock att sno bilen och få med alla 3 så skriker alla som utav helskotta :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Där har du fel, jag har sett hela "familjer" i VC, flera gånger

En bil med plats för fyra, så sitter det fyra pers inknökade där.

Det roligaste är dock att sno bilen och få med alla 3 så skriker alla som utav helskotta :huh:

men då har du väll moddat eller nåt???

för det har aldrig funnits "hela familjer" på mitt vc.... (som är till ps2)

eller så är det fler än 2 till dator?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mer samåkning me B)

I VC såg man ju aldrig mer en 2 personer i en bil, när t ex Moonbeamen rymmer 4

Jooodå det har hänt en endaste gång att jag har sett en bil med 4 personer i. Det kan ha varit en bugg eftersom det inte verkar ha hänt för någon annan. B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Där har du fel, jag har sett hela "familjer" i VC, flera gånger

En bil med plats för fyra, så sitter det fyra pers inknökade där.

Det roligaste är dock att sno bilen och få med alla 3 så skriker alla som utav helskotta B)

Det fula är att när de går ut ur bilen agerar de inte som familj. De går åt olika håll. Ännu fånigare när man slår av två pers på en motorcykel. Så går den ena iväg och den andra tar motorcykeln och drar...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle vara grymt om man kunde åka taxi!

Antagligen kommer en liten meny upp och man väljer till vilket kvarter man ska till (inom staden) och så blir det svart och man kommer fram, eller så ser man när föraren kör!

Men det är ju en nackdel om har snuten efter sig och allt blir svart och plötsligt är man någon annanstans! :unsure:

Eller så kan man bara åka taxi från någon station eller något sånt.

Tycker inte det här med taxi är ett måste men det hade varit rätt grymt! :D

Har ni någon synpunkt hur det isåfall skulle gå till?

håller med, lite dåligt på VC att man inte kunde åka med sitt eget taxibolag(kaufman cabs) fast man kunde iofs få skjuss till vissa platser i början av vissa uppdrag fast då kosta det ju pengar, bara 9 dollar

MEN ÄNDÅ!! DET ÄR PINCIPEN SOM RÄKNAS!! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...