Jump to content

Hastighetsmätare?


 Share

Tycker du att det ska existera hastighetsmätare i SA?  

55 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Vote: Ja, men jag ångrar att jag inte röstade Nej.

Inget av dem andra GTA- spelen har haft hastighetsmätare. Varför skulle SA ha det?

Varför inte?

EDIT: Att dom andra GTAspelen inte har haft det behöver ju inte betyda att San Andreas inte ska ha det heller. Förhoppningsvis lägger dom till det, fast i sånafall en liten diskret hastighetsmätare (ingen stor och blaffig, usch).

Redigerad av okka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vote: Ja, men jag ångrar att jag inte röstade Nej.

Inget av dem andra GTA- spelen har haft hastighetsmätare. Varför skulle SA ha det?

Nehe då kanske det är dags att man sätter in det?? Spelen ska ju utvecklas lite också, annars är det ju bara för dig att spela dom andra spelen då?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vote: Ja men bara om dom gör en vinkel som gör att man ser ratten och kontrollpanelen intu i bilen!! (inifrån)

Det är inte Gran Turismo vi snacckar om nu! :wacko: Det hade ju sett för j*kla dumt ut med hela instrumentbrädan på skärmen. Du ska inte ha en kartläsare också!? :P

Nä, jag står fast vid att en på/av funktion i spelet av hastighetsmätare vore en bra ide! Men visst, vad ska man med hastighetsmätare till i GTA?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...