Jump to content

Fiskedrag


Bubbli
 Share

Recommended Posts

Kan man göra egna fiskedrag? Till kastspö alltså... Säj inte att jag ska googla för det har jag redna gjort...

P.S. Om man spelar första Driver så han som ger en uppdragen (dom första) på telefon svararen det låter som Lance tycker jag... Ett annat P.S. JAG SKA PÅ SPIDER-MAN 2 IDAG!!! sry för caps... ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

P.S. Om man spelar första Driver så han som ger en uppdragen (dom första) på telefon svararen det låter som Lance tycker jag... Ett annat P.S. JAG SKA PÅ SPIDER-MAN 2 IDAG!!! sry för caps... ^_^

Ehh, vardagssnack?

Klart man kan göra egna drag, tälj till en bit trä så den liknar en fisk och måla den med vattenfast färg. Sen sätter du fast en "metallögla" fram och en bak och sätter en krok i den bakre.

Men enklast är väl att sätta fast en krok i en bit plåt som blänker (t.e.x från ett konservburkslock).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För att jag har massa onödiga krokar som jag inte vill slänga... plus att jag inte har pengar till ett just nu...

Sno ett då :rolleyes: ? ne men heh..=) dom e väl inte så dyra. Men men du gör ju som du vill..fan det borde ju finnas nån sida om hur man gör fiskedrag..finns ju massa andra sidor om allt möjligt =/

Ps. En cool sida för er som gillar teknik och så med mängder av information http://www.howstuffworks.com/

Redigerad av samool
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan man göra egna fiskedrag? Till kastspö alltså... Säj inte att jag ska googla för det har jag redna gjort...

P.S. Om man spelar första Driver så han som ger en uppdragen (dom första) på telefon svararen det låter som Lance tycker jag... Ett annat P.S. JAG SKA PÅ SPIDER-MAN 2 IDAG!!! sry för caps... :rolleyes:

beror ju på va drag du ska göra?

använd fantasin! rappala, vobbler eller toby är väl enklast

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sno ett då :rolleyes: ? ne men heh..=) dom e väl inte så dyra. Men men du gör ju som du vill..fan det borde ju finnas nån sida om hur man gör fiskedrag..finns ju massa andra sidor om allt möjligt =/

Ps. En cool sida för er som gillar teknik och så med mängder av information http://www.howstuffworks.com/

Någon som är medlem på den där penga-tjänar-grejen på howstuffworks?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ehh, vardagssnack?

Klart man kan göra egna drag, tälj till en bit trä så den liknar en fisk och måla den med vattenfast färg. Sen sätter du fast en "metallögla" fram och en bak och sätter en krok i den bakre.

Men enklast är väl att sätta fast en krok i en bit plåt som blänker (t.e.x från ett konservburkslock).

Man måste ju sätta fast en vikt i draget också annars flyter det ju i så fall.

Jag har gjort flera fiskadrag både av mässing, stål och trä.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...