Jump to content

Dodge Challanger


pinner
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 244
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Skrivet (redigerad)

Så där ja då var taket fixat på bilen dat har gått fortare än vad jag förväntat att komma såhär långt, har nog lite för mycket tid över till datorn. :o

Men det är en lång väg kvar till bilen är klarl.

Grillen måste fixas för om ni jämför med bilderna.

Men nu ser det ut som en riktigt fin bil. :rolleyes: och den är uppe i 1162 polygoner vilket är mycket färre än Audin.

post-11-1089394956_thumb.jpg

Redigerad av pinner
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Chansen är väldigt stor att denna kommer komma till vice city så du kan vara lugn och fall den kommer bli fel eller jag inte orkar göra klart den ska jag försöka skicka den till någon som kan fixa klart den istället för att bli förbanad slå lite på datorn och slänga den i paperskorgen för den metoden fungerar inte :P .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Chansen är väldigt stor att denna kommer komma till vice city så du kan vara lugn och fall den kommer bli fel eller jag inte orkar göra klart den ska jag försöka skicka den till någon som kan fixa klart den istället för att bli förbanad slå lite på datorn och slänga den i paperskorgen för den metoden fungerar inte :P .

Haha bra, så det inte blir som audion, men jag förstår dig...när utbrottet kommer så finns det så lätta utvägar, som att slänga den och slå på datorn "lite" B) fast kör på det andra alternativet :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Då så dags för en lite updatering, tittar ni på klockan kan nis se hur mycket liv jag har. :wacko:

Vingen där bak är nu fixad och jag har gjort mer på sidan av bilen.

Antalet polygoner är uppe i 1296.

Edit: Glömde bilden :P

post-11-1089433734_thumb.jpg

Redigerad av pinner
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Nu måste du ta i? :wacko::P:P:P;)

Detta är den andra bilen jag gör Audin var min första.

Men kanske kommer bilen komma med i ett spel när det släpps men vilket säger jag inte. :P

Detta är ett kanske jag ska snacka med dom som gör det först.

Redigerad av pinner
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Ja då får jag säga tack så mycket då.

Äntligen har jag hittat vad jag är duktig på ialla fall ser det som det tog mig 17 år. :wacko:

Men det är roligt att så många verkar tycka om mitt arbete.

Det är Reflections som gjorde Driv3r. :P

Redigerad av pinner
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ska nog bli klar med denna innan jag börjar på någon annan men eftersom denna kommit så långt på två dagar kanske det ändå är dags att planera något men jag vet inte ärligt talat men det blir nog en bil från före 70 talet eftersom det spelet jag pratade om vill ha sådana bilar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja då får jag säga tack så mycket då.

Äntligen verkar jag hittat vad jag är duktig på ialla fall verkar det som det tog mig 17 år. :P

Men det är roligt att så många verkar tycka om mitt arbete.

Det är Reflections som gjorde Driv3r. ;)

nje det e väll ATARI som gjort det ? :P:P e inte säkrt :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...