Jump to content

vad händer när man klarat hundra procent


pastor richard
 Share

Recommended Posts

:wub: hej. Vad händer när man har klarat 100%?

det ska ju inte vara så svårt att få reda på att du måste sätta en post i detta forum... sök på google så får du reda på allt du behöver. Den gyllene regeln B) Om det inte fins på google så får du söka på gtasajten.coms forum, innan du sätter in en post... den gyllene regelns underordnade. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

det ska ju inte vara så svårt att få reda på att du måste sätta en post i detta forum... sök på google så får du reda på allt du behöver. Den gyllene regeln :blink: Om det inte fins på google så får du söka på gtasajten.coms forum, innan du sätter in en post... den gyllene regelns underordnade. -_-

Din så kallade gyllende regel suger, tycker du verkligen det där själv? Mycket smidigare att bara fråga här.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

men SNÄLLA! 100% är ingen konst att få reda på: varken vad som behövs eller vad man får för det! Om du inte hittar det söker du på fel sätt, och då kan jag tänka mig att det går dåligt.

Konstigt :D alla säger olika saker... Jag säger... man "får" huntern. och massor med andra hemligheter. Du får huntern om du klarar storyline'n men också om du tar alla 100 hidden package's. så du behöver inte alls ha 100% för att få huntern.

:lol::P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Henkibojj: Äntligen en ny medlem med lite hjärna och som står på sig själv! Härligt!!

Själv tycker jag att det är helt onödigt att starta nya topics hela tiden, och om ni inte kan använda google så är ni nog inte ens gamla nog att vara här...så ge er, googla istället, GAH!!

Redigerad av okka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hihi, när jag joinade så såg jag hur många topics som det stod att man skulle "söka istället!! :rolleyes: " och då märkte jag när jag bläddrade bakåt, att det var samma topics som dyker upp idag... så jag förstår hur ni gamla medlemmar måste ha det :o

och sen är det ju så att 100%topicen dyker upp alltför ofta, likaså huntern. borde dessa inte pinnas? "VIKTIGT: 100% och huntern"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...