Jump to content

Vi medlemmar får skärpa oss!


Stuaswift
 Share

Recommended Posts

vi medlemmar får börja sköta oss nu vafan B)

det blir för mycket spam i onödan och onödiga trådar.

jag står för att jag skapat någon onödig tråd fast det har jag bett om ursäkt för.

Hultan och modsen ska inte behöva gå in på sajten enbart för att låsa trådar och ge ut varningar ;)

nu får vi skärpa oss och ni som skapar konton här bara för att jävlas ska ge fan i det.

vi ska skärpa oss här på forumet så att det blir trevligare både för adminen,modsen och medlemmarna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hultan och modsen ska inte behöva gå in på sajten enbart för att låsa trådar och ge ut varningar ;)

Vad är dom till för då?

Nämen seriöst, visst, kan väl skärpas till. Men sen kan man också se till att bli av med vissa medlemmar som aldrig är seriösa och bara är jobbiga *host ERROLS*host*MA*host*. B)

Väck med de irriterande n00b-medlemmarna. :wub:

Btw., börja inte gnälla om nya moderators och "JAG PASSAR SOM MOD!111" som det alltid blir.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

men det har kommit mycket spam och massa SKIT nu senaste tiden.

vi kan ju iaf hjälpa modsen på det sättet :blink:

Tycker att det har varit så ett bra tag nu.

Jag har varit medlem här länge nu, men jag har varit borta från forumet i flera månader och hittat tillbaka igen för ca 1 vecka sedan men det är nästan lika nu som det va då.

Tröttnade ur totalt förut, det kunde komma ca 20 trådar på en dag i Vice City tråden med exakt samma fråga, det va ingen som brydde sig om att kolla dom andra trådarna utan gjorde bara nya hela tiden.

Fast det verkar vara ganska löst nu tror jag iallafall.

Tycker iallafall att det är väldigt bra att det finns fler moderatorer nu som kämpar med spam och liknande.

Jag är själv moderator i ett annat forum så jag vet hur det kan vara, fast moderatorerna här har nog mer jobb än vad jag har.

Men creds åt admin och moderatorerna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker inte det är nåt problem, det är nästan bara i SA-forumet det kommer massa skit.

Och tycker inte det är så stor grej, nog inte så svårt för modsen att säga nån passande kommenar och sen klicka på close. Själv tycker jag det kan vara roligt att kolla runt i papperskorgen på alla idioter ^_^

BTW, Brände just av mig armhåret med en tändare :rolleyes::rolleyes:;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här är en liten lista med saker som ni kan tänka på för att underlätta vårt arbete med forumet.

1) Kolla igenom ditt inlägg innan du postar det! Rätta till stavfel, sätt ut missade punkter och kommatecken, skriv ihop särskrivningar och börja varje mening med stor bokstav. Kopiera in texten i ett rättstavningsprogram (t.ex. MS W0rd) om du är osäker.

2) Kommentera inte andra som skriver totalt fel saker i en tråd. Använd report-knappen så kommer vi mods på momangen och tar bort det felande inlägget eller stänger hela tråden om det är försent.

3) Onödiga trådar = spam. Att göra en undersökning om vilket tuggummi som är bäst eller att skapa en tråd som handlar om vad du gjorde igår passar inte in här. Finns tyvärr många trådar som är på gränsen till onödiga just nu.

4) Uploada inte bilder i onödan! Systemet ska bara användas vid fåtal tillfällen. Det är inte tänkt att man ska ladda upp 10 bilder på bilar till en och samma tråd vid ett och samma tillfälle [nämner inga namn...].

5) Använd sökfunktionen mer. Detta kanske inte är så nödvändigt att påpeka i skrivande stund, men om två månader då det skrivs två sidor med nya trådar/dag i SA-forumet kan det vara något att tänka på.

Om det är någon medlem som ni tycker borde bli bannad eller få en varning så kontakta mig via PM (förvänta er dock inget svar, men jag läser). Jag bannar i genomsnitt två personer om dagen just nu och sätter en hel del i hybernating. Tyvärr kan ni inte se när någon är bannad, hybernatad eller varnad.

Tack för mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...