Jump to content

Happy Birthday


Cortez
 Share

Recommended Posts

Ok, problem igen.

Och nu fattar jag verkligen inget, så därför skriver jag en tråd.

Jag är på ett uppdrag där man först ska köra till hamnen. för att komma på en båt, för att sedan döda en kille som håller ett tal, med ett vapen som finns på männen's toalett.

Men när jag ska gå på båten så blir jag stoppad av en kille som säger att jag behöver in inbjudan.

Var kan man hitta/köpa den nånstans?

Eller ska man bara försöka smyga ombord?

I så fall, vilken väg? Ser bara en brygga ut till båten, och där står 2 vakter.

Testade att försöka ta mig förbi dom, men då springer de bara efter mig, och då har jag märkt för mycket uppmärksamhet.

Hur ska man göra för att komma på båten?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
  • 11 months later...

Det finns en låst dörr på andra våningen, på skylten står det "Skipper has the key" Du ska hitta chefen för dom som jobbar där, fråga honom om nyckeln (man får fråga typ 3 gånger) då får låna nyckeln OM du städar toaleten, gå tillbaks till toaleten, där får du välja om du vill städa eller bara gå in.

Tips: städa toaleten annars kommer den där snubben leta upp dig ochc fråga varför du inte gjorde som han sa och så avslöjar han dig.

När du städat klart så kan du ta pistolen, gå tillbaks med nyckeln, annars kommer han efter dig där med.

*edit* du måste ha med hinken för att kunna städa.

Redigerad av Kiedis
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...