Mr.Magic Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 Jo det avsnittet med barnen ägde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 14 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 Bra avsnitt idag! Fast måste erkänna att jag blev ganska förvirrad över släktskapen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 Det äger! Funnylin, håller med, skitjobbigt just det där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 Vilken kanal e det på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 15 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 Vilken kanal e det på? En TV kanal! 1:an Tisdagar 21.00! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 Bra avsnitt idag! Fast måste erkänna att jag blev ganska förvirrad över släktskapen... Ja jag håller med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 16 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 Jag listade ut vem pappan var och vem mördaren va efter 10min Det var avsnittet med den spanska aftonen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 17 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 Jag listade ut vem pappan var och vem mördaren va efter 10min Det var avsnittet med den spanska aftonen! Tyckte senaste avsnittet var betydligt lättare att lista ut mördaren på. Fattade ganska snabbt att allt inte stod rätt till med den där "Norrmannen"(Iof brukar ju alla karaktärer ha minst en mörk hemlighet!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 Tyckte att kvinnan (mördaren) var blond och blind för sin man... så bestämde mig för henne som mördare... Sen pappsen fattade man ju direkt... Lite för lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 Brukar också kolla på det det är kul, Men det senaste gångerna har jag somnat är så trött när jag jobbar så jag smonar till det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 Det är ju skoj förstås, jag har inte sätt så många avsnitt av det men skoj är det.. Inte särskilt ruskigt iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 (redigerad) Asså.. jag undrar.. Är jag den enda ungdommen i sverige som glor Kommisarie Frost? , på 1an tror jag det är vid 21 tiden. på måndagar.. inte säker EDIT: Brittisk. (!) Redigerad 2 augusti, 2004 av Buffus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 Nej jag kollar på frost i bland. Det mycket skönare humor i frost än i morden i midsommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 Nej jag kollar på frost i bland. Det mycket skönare humor i frost än i morden i midsommer. hah, jo faktist ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 Kollar på både Frost och Midsommer ganska kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 såg ni midsommer igor? ja glömmde kom på det nys ja tror det var sista avsnitet :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Jupp, hoppas att de hinner göra nya avsnitt av både Frost och Midsommer tills nästa sommar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 hoppas jag med :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Jupp, hoppas att de hinner göra nya avsnitt av både Frost och Midsommer tills nästa sommar det var inge Frost nu i måndas?.. >.<, fy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Nej, det var för att förra måndagen tog det slut, och det skulle MIM också varit, men det var dn-galan på tisdagen så att det kom igår istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts