Jump to content

:/


Maxz
 Share

Recommended Posts

Jag skulle avinstallera ett karaoke program och jag hade installerat det i Lokal disk D där jag har filer som jag gärna vill ha kvar! När jag ska avinstallera programmet så kollade jag inte så noga och tryckte på delete all då började den ta bort alla filer som låg på hårddisken för jag hade inte valt att installera programet i någon undermapp utan bara i D:\ vilket resulterade att när jag tryckte på delete all så börja den ta bort allt som låg på hårddisken! Jag lykades förhindra detta efter att endast några mappar försvunnit! Nu undrar jag finns filerna kvar någonstans på datorn eller är dom helt väck för dom ligger ej i papperskorgen! Jag har 2 hårddiskar ena har jag alla WINDOWS och programfiler i och den som drabbades har jag mest bara oinstallerade grunker! Så då kanske filerna som togs bort finns någonstans på den andra hårddisken eller något sånt! :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Va glad att du stoppade det innan det var försent! :rolleyes:

*EDIT*

Antipiratbyrån har ett sånt program så man kan återställa program som tagits bort,

för att kunna ta fast folk som haft warez på sina datorer, och de formaterar innan de kollar...

Så du kan ju fråga dom

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Om du inte har ändrat nåt på hårddisken sen du raderade filerna kan du testa det här programmet som söker efter borttagna filer på datorn.

Jag har ändrat :P Men jag prövar iaf! (w00t)

EDIT! Programmet funkar bara på 200 NT och XP och nu är det så att jag har ihopslaffsade ME en liten uppfixad version av 98an! ME är nog sämsta OS! :rolleyes:

Redigerad av Max_Dif
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...