Jump to content

Screenshots


Xemtoth
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 264
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

GOTT NYTT åR 2!!

-----------------------------------------------------------------------------------------

Jag gick in i GTAvice car editor, och öppnade handling.cfg, ändrade i "seaplane" - THRUST till 60. Och i spelet skrev jag in fusket "comeflywithme". Så fort man rör vid en bil så flyger den upp i luften och bara snurrar och snurrar, ända tills den sprängs. Det är skitcoolt. En massa bilar e i luften.. Kul som fan!! PROVA!

post-12-1093376528_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

GOTT NYTT åR 2!!

-----------------------------------------------------------------------------------------

Jag gick in i GTAvice car editor, och öppnade handling.cfg, ändrade i "seaplane" - THRUST till 60. Och i spelet skrev jag in fusket "comeflywithme". Så fort man rör vid en bil så flyger den upp i luften och bara snurrar och snurrar, ända tills den sprängs. Det är skitcoolt. En massa bilar e i luften.. Kul som fan!! PROVA!!!

haha aa det ska jag prova =) :wacko:

Men hur gör man? Jag fattar inte.. :S

Redigerad av Kaboom
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

GOTT NYTT åR 2!!

-----------------------------------------------------------------------------------------

Jag gick in i GTAvice car editor, och öppnade handling.cfg, ändrade i "seaplane" - THRUST till 60. Och i spelet skrev jag in fusket "comeflywithme". Så fort man rör vid en bil så flyger den upp i luften och bara snurrar och snurrar, ända tills den sprängs. Det är skitcoolt. En massa bilar e i luften.. Kul som fan!! PROVA!!!

Jag vet, det är fan skitgrymt ju! <_< Har aldrig haft så roligt i VC. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...