Jump to content

Roadkill


Recommended Posts

Skrivet (redigerad)

Ja , jag vill se människor som är ute med hunder osso osv.... Kanske att man går fram till en polis och lägger ner ett hundben i hans kalsonger så hunder springer iväg personen o hoppar på honom i bittar honom i gumpen så han dör ^_^

Nä , men att folk är ute o rastar sinna hundar så kanske ibland hunden springer iväg hossen eller matten och så springer ägaren efter hunden ;) om du är stygg mot en hund den kanske bitter dig o du förlorar 5 hp :lol: skulle vart kul.....

En kille som äger en hund och har skateboard :lol:

Ett updrag man måste kanske ha en hund .. Ja då får man köra o leta efter en hund som är fastknutten i kopplet för ägaren är o beställer pizza ... du låter antingen hunden springa efter motorcykeln i rasktakt eller låter du den hoppa in i baksättet ...;P hade varit skoj o ha en hund i baksättet , hunden kanske attackerar dig när du kör så det blir svårare att köra bilen osv !! När du snor en bil av någon på vägen kanske det sitter en puddel i baksättet , men den kastar du ut genom fönstret ...Kanske lite mer problem om där sitter en bulldog eller något :ermm:

Redigerad av Vice-Nasty
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja , jag vill se människor som är ute med hunder osso osv.... Kanske att man går fram till en polis och lägger ner ett hundben i hans kalsonger så hunder springer iväg personen o hoppar på honom i bittar honom i gumpen så han dör :lol:

Nä , men att folk är ute o rastar sinna hundar så kanske ibland hunden springer iväg hossen eller matten och så springer ägaren efter hunden :lol: om du är stygg mot en hund den kanske bitter dig o du förlorar 5 hp ;P skulle vart kul.....

En kille som äger en hund och har skateboard :)

Ett updrag man måste kanske ha en hund .. Ja då får man köra o leta efter en hund som är fastknutten i kopplet för ägaren är o beställer pizza ... du låter antingen hunden springa efter motorcykeln i rasktakt eller låter du den hoppa in i baksättet ...:D hade varit skoj o ha en hund i baksättet , hunden kanske attackerar dig när du kör så det blir svårare att köra bilen osv !! När du snor en bil av någon på vägen kanske det sitter en puddel i baksättet , men den kastar du ut genom fönstret ...Kanske lite mer problem om där sitter en bulldog eller något ^_^

Njaa, :ermm:;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja , jag vill se människor som är ute med hunder osso osv.... Kanske att man går fram till en polis och lägger ner ett hundben i hans kalsonger så hunder springer iväg personen o hoppar på honom i bittar honom i gumpen så han dör ^_^

Nä , men att folk är ute o rastar sinna hundar så kanske ibland hunden springer iväg hossen eller matten och så springer ägaren efter hunden ;) om du är stygg mot en hund den kanske bitter dig o du förlorar 5 hp :lol: skulle vart kul.....

En kille som äger en hund och har skateboard :lol:

Ett updrag man måste kanske ha en hund .. Ja då får man köra o leta efter en hund som är fastknutten i kopplet för ägaren är o beställer pizza ... du låter antingen hunden springa efter motorcykeln i rasktakt eller låter du den hoppa in i baksättet ...;P hade varit skoj o ha en hund i baksättet , hunden kanske attackerar dig när du kör så det blir svårare att köra bilen osv !! När du snor en bil av någon på vägen kanske det sitter en puddel i baksättet , men den kastar du ut genom fönstret ...Kanske lite mer problem om där sitter en bulldog eller något :ermm:

Roadkill idén var bra, men hund idén suger. Spela Postal2 om du vill ha hundar som attackerar åt dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ett updrag man måste kanske ha en hund .. Ja då får man köra o leta efter en hund som är fastknutten i kopplet för ägaren är o beställer pizza ... du låter antingen hunden springa efter motorcykeln i rasktakt eller låter du den hoppa in i baksättet ...:lol: hade varit skoj o ha en hund i baksättet , hunden kanske attackerar dig när du kör så det blir svårare att köra bilen osv !! När du snor en bil av någon på vägen kanske det sitter en puddel i baksättet , men den kastar du ut genom fönstret ...Kanske lite mer problem om där sitter en bulldog eller något :ermm:

Hahahaha garva som fan när jag läste "Men den kastar du ut genom fönstret". ^_^;):lol:

Förresten roadkill idén var bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vill du att spelet ska bannlysas i sverige? Jag tror inte det! Det komemr inte att finnas barn med, så är det med det!

Nej det vill jag inte men jag kan väl ändå få vilja ha med barn. Klart fan jag fattar att det inte kommer vara med några. Är man tvungen att förklara allt till ord och pricka utan att nån ska hoppa på en så fort man önskar något?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...