Jump to content

gäng krig!


Stuaswift
 Share

vilket av gängen hamnar du och ditt lag oftast i krig med?  

71 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

jag har en moddad sabre turbo som är moddad till en mercedes c200. jag har först ändrat i carcols så att alla sabreturbo blir svart. sen åkt in i spar garage och sparat, sen gått till carcols och ändrat till nån annan ful färg så är jag den enda med svart c200. sen hämtar jag livvakterna som jag moddat till svarta kostymer (:lol:) (jag har också svart kostym i spelet) sen kliver vi in i vår mafia bil och åker och gör lite rån. roligase är rån mot columbianernas café. då kommer det miljoner columbianer och ska skydda. jämt dör nån av mina mafia vänner. :wub: så, VOTE: null vote. alla gäng som kommer på gatan dör :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ja om man går runt i little Haiti så ringer hon och säger nånting "Tommy why are you coming back? id said we dont want to see you around here no more!"

sura kärring (:!!!:)

varför tror du att hon e så arg då? för att hon har fått reda p åatt han jobbar åt Cubans oxo, och så har man bara snott en knarkbil, sabbat en deal mellan haitans och streetswannabe och snott sakerna, och sprängt deras knark fabrik, inte konstigt att hon inte vill se han längre..? :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

varför tror du att hon e så arg då? för att hon har fått reda p åatt han jobbar åt Cubans oxo, och så har man bara snott en knarkbil, sabbat en deal mellan haitans och streetswannabe och snott sakerna, och sprängt deras knark fabrik,  inte konstigt att hon inte vill se han längre..? -_-

men hon ringer honom före du spränger knarkfabriken så ringer hon dig. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haitanerna, demdär som skriker "i wanna hear you scream" och e negrer (förlåt för utrycket, men det bästa sättet att förklara, mena inget illa)

JAsså! jo men då är det haiterna som man bråkar mest med..

Edit:e

Redigerad av Add3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag har en moddad sabre turbo som är moddad till en mercedes c200. jag har först ändrat i carcols så att alla sabreturbo blir svart. sen åkt in i spar garage och sparat, sen gått till carcols och ändrat till nån annan ful färg så är jag den enda med svart c200. sen hämtar jag livvakterna som jag moddat till svarta kostymer (-_-) (jag har också svart kostym i spelet) sen kliver vi in i vår mafia bil och åker och gör lite rån. roligase är rån mot columbianernas café. då kommer det miljoner columbianer och ska skydda. jämt dör nån av mina mafia vänner. :D så, VOTE: null vote. alla gäng som kommer på gatan dör :rolleyes:

Sen spelar det ingen roll att det bara finns en sabreturbo i sunshine autos. alltså åker ingen annan med den.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...