Jump to content

När ni spelar fritt..


Stuaswift
 Share

Recommended Posts

själv brukar jag lira omkring med tank eller apache och skapa kaos i stan, oc när jag inte gör det så brukar jag fuska mig till en massa roliga saker. Fusk är bara fel om man använder det till att klara uppdrag med eller nåt sånt, men inte när man ska avreagera sig. Så tycker jag iaf. Säg till om ni tycker någe annat! :">

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

själv brukar jag lira omkring med tank eller apache och skapa kaos i stan, oc när jag inte gör det så brukar jag fuska mig till en massa roliga saker. Fusk är bara fel om man använder det till att klara uppdrag med eller nåt sånt, men inte när man ska avreagera sig. Så tycker jag iaf. Säg till om ni tycker någe annat! :">

Håller med dig helt och hållet, idag varvade jag vc för 5:e gången :wub: (bara storyn) har bara klarat 100% på en

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men jag har inte riktigt fatta det där. När är det man kan få bodyguards och var finns dom? jag har klarat alla mainstoryuppdrag men dom finns inte där. Ska man ha 100% också då eller?

man måste klara 100%.. och då finns dom i vercetti estate.. det är iaf vad jag har läst, har inte orkat komma upp till 100% än.. e ju så tråkigt med alla stuntjumps o sån skit ;)

Redigerad av ^MeTaNoLiC^
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men jag har inte riktigt fatta det där. När är det man kan få bodyguards och var finns dom? jag har klarat alla mainstoryuppdrag men dom finns inte där. Ska man ha 100% också då eller?

jo, 100% (förlåt att jag inte skrev detta i samma post som innan,men såg inte att du frågat) när man har 100% så hittar man dem i rummet där Diaz dampar sig på videon,och där man får uppdraget "BarBawl" :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...