Jump to content

100%


Gtamama
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 41
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Mm...hade varit skojj att utforska dom delarna, men dom finns inte.. :o .

Tycker ändå att GTA3´s karta är myyycket bättre än VC´s. VC är ju bara en stad och allt är platt utom nån bro. I GTA3 har jag ägnat många timmar åt att utforska naturen. Det är bergigt och fint i Liberty City. Området kring Salvatores hus var roligt att utforska och SSV var intressant. Har ägnat timmar åt att försöka klättra uppför berg och sedan kommit fram till att det är omöjligt. Försökte 2 gånger att ta mig till observatoriet. Senare när jag lärde mig flyga blev jag mkt besviken när jag insåg att observatoriet och marken där inte är solid.. :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mm...hade varit skojj att utforska dom delarna, men dom finns inte.. ;) .

Tycker ändå att GTA3´s karta är myyycket bättre än VC´s. VC är ju bara en stad och allt är platt utom nån bro. I GTA3 har jag ägnat många timmar åt att utforska naturen. Det är bergigt och fint i Liberty City. Området kring Salvatores hus var roligt att utforska och SSV var intressant. Har ägnat timmar åt att försöka klättra uppför berg och sedan kommit fram till att det är omöjligt. Försökte 2 gånger att ta mig till observatoriet. Senare när jag lärde mig flyga blev jag mkt besviken när jag insåg att observatoriet och marken där inte är solid.. ;)

Håller helt med dig minigun!

Liberty City har mkt bättre natur och är faktiskt 100 gånger roligare att utforska..

jag har ängnat timmar åt att ta mig till marken bakom dammen som tydligen inte finns.. :lol: skulle man inte kunna modda marken solid där? :blink:

aja samma som för minigun har jag lyckats tagit mig till Observatoriet som marken där inte var solid, Blev mkt besviken! :lol:

Aja vet nån om man kan fixa sånna ställen (som tex marken runt damm-vattnet) solid? :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...