Jump to content

Ny TIDNING OM GTA SA!!


Recommended Posts

På IMDb forumet är det en som påstår att det kommer ut en tidning om gta sa som kommer om en vecka eller nått sånt, där det kommer finnas 32 bilder och massa information om det.. Det här är rätt så dumt att ljuga om eftersom om de inte kommer någon tidning om det, men 32 bilder är endå lite för MYCKET bilder.. Så det är nog bara ett påhitt men väldigt häftigt om de skulle va sant..

Jag ska försöka få tag i honom och försöka fråga ut lite om det..

länken till forumet: http://imdb.com/title/tt0402224/board/thre...8636206#8636206

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kan också registerara mig och skriva precis som han har skrivit.

Han har ju inget bevis så varför tro honom? Hur svårt kan det egentligen vara att få tag i en kamera/skanner i dagens samhälle?

Dessutom...

I read the gaming mag, by the looks of it the game is gonna be sik and it sez at the begginin you start workin for a guy named jermain johnson at a local bar. he has 5 missions for you n they only tell you the first n sencond.

Mission #1 is killin some guy who opened up another bar near his, its a car chase, and 2 is the bicycle race i mentioned but i donno wat dat has to do wit it

Tror knappast att första uppdraget är så svårt. Det brukar vanligtvis vara att skjutsa någon till ett ställe.

Vi får väl se men jag är trött på dessa lögnare (speciellt på IMDB) som bara skriver utan att visa några bevis.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kan också registerara mig och skriva precis som han har skrivit.

Han har ju inget bevis så varför tro honom? Hur svårt kan det egentligen vara att få tag i en kamera/skanner i dagens samhälle?

Dessutom...

Tror knappast att första uppdraget är så svårt. Det brukar vanligtvis vara att skjutsa någon till ett ställe.

Vi får väl se men jag är trött på dessa lögnare (speciellt på IMDB) som bara skriver utan att visa några bevis.

håller med :wacko:

I alla de andra gta spelen brukar det börja med att man ska hämta någon eller något litet så smått lätt B)

bil jakt :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

På IMDb forumet är det en som påstår att det kommer ut en tidning om gta sa som kommer om en vecka eller nått sånt, där det kommer finnas 32 bilder och massa information om det.. Det här är rätt så dumt att ljuga om eftersom om de inte kommer någon tidning om det, men 32 bilder är endå lite för MYCKET bilder.. Så det är nog bara ett påhitt men väldigt häftigt om de skulle va sant..

Jag ska försöka få tag i honom och försöka fråga ut lite om det..

länken till forumet: http://imdb.com/title/tt0402224/board/thre...8636206#8636206

ja har läst för ett tag sen om massa saker han SanAndreas skrev där om uppdrag etc o ja kinda tror på honom för d e väldit decent uppdrag!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om det är nån tidning som kommer att ha nåra bilder först så är det världens största speltidning Official Play2tation magazine.. dom får Play2tation nyheterna först och eftersom att det kommer till just Play2tation först så är det nog mest troligt..i denna månadens nummer får man ett San Andreas klistermärke hehe..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...