Jump to content

Vem har blivit välsignad?


Vincere
 Share

Recommended Posts

Medans jag själv sitter här o laddar hem Gta3 har jag gott om tid att fundera på hur det är.

Är det någon som har spelat "det" än ?  :D

Hultenius sa att han hade "lånat det av en kompis   :D

Vad är i så fall erat första intryck av spelet ?

Jag är bara nyfiken   :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som sagt skit skoj, grafiken är snygg men man behöver en rätt så bra dator. Det känns som det hackar i början men man vänjer sig :D

Det är också lätt att styra allt nu, med mus framförallt. Om man har spelat max payne på PC så kommer man att känna igen sig lite.

Sen är den egna radiostationen en kul grej, lyssnar enbart på min egen trance-radiostation, är så himla skönt att ha gasen i botten till dom låtarna :D

Eftersom att jag inte har klarat GTA3:PS2 och inte kört det så mycket så är det extra kul nu :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hultenius .. 170 mb tar nu ungefär 20 timmar att få hem :D

Jag började klockan 15:00 i fredags, nu är klockan snart 10:00 denna fina lördags morgon och det e inte klart än, lol :laugh:

Hoppas bara att detta fungerar, annars blir jag galen, så som jag har väntat på denna nerladdning :D

Saint, har du fått ordning på spelet nu eller krashar det fortfarande ? Och vart tog du hem det ? Jag avänder fortfarande Gnotella. Hade jag en större HD så skulle jag använt Direct Connect :sleepy:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Saint, har du fått ordning på spelet nu eller krashar det fortfarande ? Och vart tog du hem det ? Jag avänder fortfarande Gnotella. Hade jag en större HD så skulle jag använt Direct Connect :sleepy:

Ja det funkar nu =)

Flyter som vinden och har inte krachat en enda gång.

Fyfan har inte sovit något i natt bara spelat och spelat... och nu måste jag spela lite mer :D

Jag "tog hem det" från Tvspels börsen i sthlm

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...