Jump to content

Flera Städer!


Recommended Posts

  • Inlägg 48
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Ja köper vare saj d e på en eller flera skivor fast det blir helt klart bäst med endast en!

SA kommer idiotsäkert bli historiens mest efterlängtade spel!

Tror HL2 och Doom3 är lite mer efterlängtade.

Förresten tycker jag att SA ska komma på en DVD till pc också precis som Far Cry.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men måste man inte ha dvd läsare för att kunna starta det då?

Jo, men med tanke på att relativt nya datorer har det som standard och att det dessutom inte är så dyrt att köpa till. Att spelen bara blir större och större gör ju bara att företagen förlorar på att släppa spel på CD, nä CD-skivan är nog död snart!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Får jag gå runt ämnet lite och fråga hur ni tror de löser landsbygden emellan städerna.... om det är öken hur långt ut i dne kommer man kunna köra t ex? Ska det bli som när man åkte båt i VC o III att den bara svänger runt när man ålker för långt...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Får jag gå runt ämnet lite och fråga hur ni tror de löser landsbygden emellan städerna.... om det är öken hur långt ut i dne kommer man kunna köra t ex? Ska det bli som när man åkte båt i VC o III att den bara svänger runt när man ålker för långt...

Jordbävningsklyftor!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...