Jump to content

Dagens lol


Lance Vance Dance
 Share

Recommended Posts

Jag har alldrig garvat så mycket som åt kattälskaren.

1 du kan inte stava ordentligt..

2 du vet säkert inget om datorer.

3 du kan inte ha klarat många spel utan din farsa som står i bakrunden och överstätter engelskan till svenska?

4 om du nu vet så mycket om datorer.. seriöst.. vad fan gör du mer på fritiden?

5 det är inte trodligt att du höll på med datorer vid 6-7 års ålder. du gick i 1an då. kunde du ens läsa då?

6har du vänner, alltså vänner som du träffat IRL?

ps. ja, nu kommer ni säkert dränka mig i skit, och jag får trodligen en varning / ban elller vette fan. Men detta är bara mina åsikter om kattälskaren.. ds.

1:Jag stavar bättre än dig.

2:Jopp,kunde du instalera ett spel vid 6-7 års ålder?

3.Ska vi ha en engelskatävling?

4:Mycket.

5:Jag kunde läsa när jag var nåt 6.

6:Japp,många

Lessen om detta är till besvär

Redigerad av kattälskaren
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han reggade sig innan det var 13' års gräns här, då blir det undantag. Du borde ta tillbaka det du skrivit. Han har vart meddlem på forumet längre en du och har fått mycket respekt här (tills du kom). Men framför allt; Säger det något till dig att han är 9 år? Han läser mycket datatidningar tydligen, men om man är 9 år har man inte lika utvecklad hjärna som en 15 åring och han kanske inte riktigt kan smälta det här med GHz, RAM, Pentium mm.

Att döma ut folk för dom inte sitter i ens smak är extremt lågt enligt mig! Värst av allt är ju att han är mindre också. "Det är fegt att ge sig på dom som är mindre" som det brukar sägas.

;)-_--_-

EDIT: Kollade igenom dina poster... Du ju verkligen folk efter deras stavförmåga. -_-

Här är två bra ex:

Hur fan kan du va så låg? Och övrigt så kommenterar du mods och andra "värdiga" meddlemar positivt, för att ligga bra till. Sen när du fått deras förtroende mobbar du andra meddlemar för dom är "svagare". :P

USCH!

Du läste mina trådar och hittade 2 poster där jag kränkte folk. i första quoten snackade en kille skit om ett spel, och alla som spelade det.

Och i den andra var det om en kille som grinade om Manhunt, hur dåligt det var, hur mycket dom inte borde gjort Manhunt o.s.v

Alla är vi olika karaktärer. Du dömde mig utan att känna riktiga mig, eller hur?

Hur kan en post i ett forum förklara för dig exakt hurdan person jag är? Jag sa vad jag ville ha sagt och kränkte han adllrig. Det kanhända att han (om han nu ens läst det) tycker det är kränkande.

Och seriöst.. när har jag fjäskat på admins?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alla är vi olika karaktärer. Du dömde mig utan att känna riktiga mig, eller hur?

Hur kan en post i ett forum förklara för dig exakt hurdan person jag är?

Tja, du verkar ju veta allt om Kattälskaren bara genom att se på hans posts, så varför inte?

Redigerad av Crice
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag - nu (dvs min nuvarande frisyr) med flickvän.

Dålig kvalite men hey!...sån är jag! 

Så du är dålig kvalitet alltså? Ja då vet man detQuote@Skribb

MEN! spamma inte då..

du spammar på en som redan spammat...kul -_-

detta kanske också ses som spam..men ja tycker det är en tillrätta visning mer eller mindre :P

*EDIT*

sorry trodde blandade ihop detta med bild på dig själv..

Sry kattälskaren

Redigerad av FerkurZ
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, jag antar att jag också spammade, men jag är faktiskt jävligt (ursäkta språket) less på Zitch, han är inte alls bättre än kattälskaren så länge han inte växer ifrån sånt där skit.. omoget som fan.

Och, FerkurZ, i den posten menade ju kattälskaren att han tyckte "dagens lol" var när skribb sa sådär om okka's post i Bilder-på-GTAsajtare-tråden...

Kanske skulle han gett en länk dit, dock.

SUMMERING (haha) : Zitch är fjantig och jobbig, kattälskaren gör så gott han kan, och vi andra spammar ner tråden. Rock n' roll.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du läste mina trådar och hittade 2 poster där jag kränkte folk. i första quoten snackade en kille skit om ett spel, och alla som spelade det.

Och i den andra var det om en kille som grinade om Manhunt, hur dåligt det var, hur mycket dom inte borde gjort Manhunt o.s.v

Alla är vi olika karaktärer. Du dömde mig utan att känna riktiga mig, eller hur?

Hur kan en post i ett forum förklara för dig exakt hurdan person jag är? Jag sa vad jag ville ha sagt och kränkte han adllrig. Det kanhända att han (om han nu ens läst det) tycker det är kränkande.

Och seriöst.. när har jag fjäskat på admins?

Jag dömde inte ut dig som person, jag dömde inte ut dig överhuvudtaget. Du sa massa saker om hur kattälskaren kattälskaren var i verkliga livet, jag kommentera om hur illa du betedde dig här på forumet. -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag dömde inte ut dig som person, jag dömde inte ut dig överhuvudtaget. Du sa massa saker om hur kattälskaren kattälskaren var i verkliga livet, jag kommentera om hur illa du betedde dig här på forumet. -_-

OKEJ! nu borde alla sluta innan den här blir låst!

INGET MER SKIT NU! :P

On-Tpoic: Det var en gång en tomat som gick över en väg... ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ärligt talat, jag tycker synd om dig. Iofs tror jag inte att du lär läsa detta då du endast besöker varje tråd en gång, och spammar lite, sen tar du nästa osv... -_-

För övrigt så anser jag att ERROLLS TRUMMA borde utnämnas till "Årets LoL"... :P

Fick du inte plats med 300 utropstecken efter nicket eller fastnade bara capslocken?

Du då har du inte träffat jeff jefflin o gta gamer (det är han som gjort potatislåten)!!!! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,521633,00.html

Shit! -_-

Kollade lite på Aftonbladets hemsida efter en sak jag läste i gårdagens upplaga. Det handlade om terrorister som hotade med att förstöra en konstgjord ko, såvida inte alla andra liknande konstkor förklarades som icke konst! ;):P

Redigerad av Jacker
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,521633,00.html

Shit! -_-

Kollade lite på Aftonbladets hemsida efter en sak jag läste i gårdagens upplaga. Det handlade om terrorister som hotade med att förstöra en konstgjord ko, såvida inte alla andra liknande konstkor förklarades som icke konst! ;):P

-_--_-;) folk är inte kloka :D^_^

har dom tagit bort den där sidan som det stod att kungen var död på nu?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...