Jump to content

Dagens lol


Lance Vance Dance
 Share

Recommended Posts

Jag har alldrig garvat så mycket som åt kattälskaren.

1 du kan inte stava ordentligt..

2 du vet säkert inget om datorer.

3 du kan inte ha klarat många spel utan din farsa som står i bakrunden och överstätter engelskan till svenska?

4 om du nu vet så mycket om datorer.. seriöst.. vad fan gör du mer på fritiden?

5 det är inte trodligt att du höll på med datorer vid 6-7 års ålder. du gick i 1an då. kunde du ens läsa då?

6har du vänner, alltså vänner som du träffat IRL?

ps. ja, nu kommer ni säkert dränka mig i skit, och jag får trodligen en varning / ban elller vette fan. Men detta är bara mina åsikter om kattälskaren.. ds.

Redigerad av Zitch
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har alldrig garvat så mycket som åt kattälskaren.

1 du kan inte stava ordentligt..

2 du vet säkert inget om datorer.

3 du kan inte ha klarat många spel utan din farsa som står i bakrunden och överstätter engelskan till svenska?

4 om du nu vet så mycket om datorer.. seriöst.. vad fan gör du mer på fritiden?

5 det är inte trodligt att du höll på med datorer vid 6-7 års ålder. du gick i 1an då. kunde du ens läsa då?

7 har du vänner, alltså vänner som du träffat IRL?

ps. ja, nu kommer ni säkert dränka mig i skit, och jag får trodligen en varning / ban elller vette fan. Men detta är bara mina åsikter om kattälskaren.. ds.

Men vafan, han är ju 9 år ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Pico:

Jag fick för mig att jag hade skrivit 6 rader och att jag var inne på min 7nde.

skribb:

Jo. Det är det jag menar. Vem fan sitter vid GTASajten.com´s forum vid 9 års ålder?... Han får inte ens spela spelet GTA igentligen. Och är det inte så att det är 13-årsgräns här?

Jacker:

Jag frågade och påpekade saker.

Redigerad av Zitch
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han reggade sig innan det var 13' års gräns här, då blir det undantag. Du borde ta tillbaka det du skrivit. Han har vart meddlem på forumet längre en du och har fått mycket respekt här (tills du kom). Men framför allt; Säger det något till dig att han är 9 år? Han läser mycket datatidningar tydligen, men om man är 9 år har man inte lika utvecklad hjärna som en 15 åring och han kanske inte riktigt kan smälta det här med GHz, RAM, Pentium mm.

Att döma ut folk för dom inte sitter i ens smak är extremt lågt enligt mig! Värst av allt är ju att han är mindre också. "Det är fegt att ge sig på dom som är mindre" som det brukar sägas.

(w00t):oB)

EDIT: Kollade igenom dina poster... Du ju verkligen folk efter deras stavförmåga. :shifty:

Här är två bra ex:

Din jävla nolla. Nu ska jag bevisa hur dum du är.

1 . 90% av din text nedan var stavfel. Du stavade också order "Fett" fel, fett har inget med spel att göra överhuvudtaget. Man smörjer in fett i en stekpanna när man ska göra t.ex hamburgare

2 . Det finns ganska många funktioner på CS, du har trodligen alldrig lirar det.

3 . Du är säkert ett barn, ett barn som inte kan Svenska.

End of story.

Vice-Nasty ; Du borde inte ha Manhunt ändå eftersom du inte kan stava.

Hur fan kan du va så låg? Och övrigt så kommenterar du mods och andra "värdiga" meddlemar positivt, för att ligga bra till. Sen när du fått deras förtroende mobbar du andra meddlemar för dom är "svagare". :lol:

USCH!

Redigerad av Jacker
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu skämtar ja i mörkret me två överrumpliga tvåcilindriga dvärgar i hälarna

Tandemcycklar är inte röda utan blåa nej föresten dom är svarta ha ha ha ha ha

Pankakan johnsson fiser i lagens namn stopp stopp din grävlings holk!!! ha ha ha!! :lol:  (w00t)

Skämta inte me loka bakom ögon baljan!!

Ärligt talat, jag tycker synd om dig. Iofs tror jag inte att du lär läsa detta då du endast besöker varje tråd en gång, och spammar lite, sen tar du nästa osv... :shifty:

För övrigt så anser jag att ERROLLS TRUMMA borde utnämnas till "Årets LoL"... :o

Fick du inte plats med 300 utropstecken efter nicket eller fastnade bara capslocken?

Redigerad av Kalan
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Din jävla nolla. Nu ska jag bevisa hur dum du är.

1 . 90% av din text nedan var stavfel. Du stavade också order "Fett" fel, fett har inget med spel att göra överhuvudtaget. Man smörjer in fett i en stekpanna när man ska göra t.ex hamburgare

2 . Det finns ganska många funktioner på CS, du har trodligen alldrig lirar det.

3 . Du är säkert ett barn, ett barn som inte kan Svenska.

End of story.

HAHAHAHAHAHA! Du gnäller på att han ska stava, när du själv inte kan det!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...