Jump to content

Vice city på TORSDAG


Ge ta a Vajs Sitty
 Share

Recommended Posts

Varje gång jag eller min kompis förbeställt från webhallen har spelet kommit en dag före release dagen.....det är dessutom ca 100 kr billigare där ä på gamesmix

så det är mycke som talar för att JAG FÅR VC PÅ TORSDAG.......JAHOOOO!!!

<_<:D:P:D:lol::D

e det nån mer än jag som beställt därifrån??

när ja pratade med cdon.vom så fick de redan sina spel igår...

men ja vet inte när vi får dem...

vad fick du ge för ditt gta vc där då?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag har beställt det därifrån, och dom har skrivit att det ska komma på fredag, men kommer det imorgon blir jag glad! <_<

betalar ca 600:- med frakt..

Det verkar ju som om det kommer imårrn....eftersom det alltid varit så innan.....

Jag tror att det bara finns ett ställe som e billigare....där kostar det 519 utan frakt.....tror det kostade 549 på webhallen...

dom e asbbra ju

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Grabbar vad ni ljuger på Webhallen.com kostar det 529kr ex. frakt dom får in det på Torsdagen (imorrn) jag ringde och frågade dom idag om jag kunde hämta upp det imorrn jag erbjöd t om en liten extra slant för mödan men han sa att dom e hårda på release dagar och jag fick vänta som alla andra plus har du bokat för 1 månad sen så finns det risk att du blir utan jag beställde min för drygt 4 månader sen

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Grabbar vad ni ljuger på Webhallen.com kostar det 529kr ex. frakt dom får in det på Torsdagen (imorrn) jag ringde och frågade dom idag om jag kunde hämta upp det imorrn jag erbjöd t om en liten extra slant för mödan men han sa att dom e hårda på release dagar och jag fick vänta som alla andra plus har du bokat för 1 månad sen så finns det risk att du blir utan jag beställde min för drygt 4 månader sen

Det var ju lustigt det där med att dom var hårda....för jag har förbeställt där en gång och då kom det en dag tidigare...

min kompis har beställt4 gånger och det har blivit samma sak för han....sen när han beställde sitt gamecube tillsammans med ett spel....då kom DET OXÅ en dag tidigare ....sen har han i sin tur en kompis det blivit så för....

sen blev det så med ett av hans gba spel....

så det var ju inte riktigt sant....

Men det kanske e skillnad om man ska hämta det där.......jag skriver ju in hit om jag får det imårrn eller inte...

Jag bbokade mitt i slutet på augusti.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...