Jump to content

HATAR TV4


NiKe-eKiN
 Share

Recommended Posts

Är det bara jag som tycker att pauserna ibland kan vara bra? :rolleyes:

Jag menar, om man t.ex. druckit upp sin läsk och ätit upp chipsen, vad skulle man då göra om det inte fanns reklampauser? ;):wub:

Jo men det är fortfarande för många reklampauser, hellre att de är lite längre och går mer sällan än att de går jätte pfta i korta snuttar.'

I usa där det är skitjobbigt att kolla på tv så har vissa kanaler kanske bara två reklampauser men då är de också 20 minuter långa (detta står i tv-boken(tidningen men den är så tjock så det blir ungefär en bok).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 46
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag tycker det skulle va bättre om dom inte avbryter filmer.

Vad är det för fel på att köra en långfilm och sedan kompensera det genom att köra en kvart reklam istället?

De som inte vill se reklam byter kanal ialafall.. kvittar om det är en kvarts reklam före och efter filmen.. bara man kan se den i ett streck så.. tycker jag ;)

dom avbryter ju filmerna med reklam för att folk ska se reklamen. då sitter folk och tittar på reklamen för dom inte vill missa filens fortsättning. Men jag förstår inte hur folk vill köpa saker man blir irriterade på. t.ex. man ser mördaren kommer bakom hus knuten och tjejen tittar åt ett annat håll och han hoppar och... KÖP NYA TVÄTTMASKINEN FRÅN BOSH. kul. ändå köper folk skiten :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

dom avbryter ju filmerna med reklam för att folk ska se reklamen. då sitter folk och tittar på reklamen för dom inte vill missa filens fortsättning. Men jag förstår inte hur folk vill köpa saker man blir irriterade på. t.ex. man ser mördaren kommer bakom hus knuten och tjejen tittar åt ett annat håll och han hoppar och... KÖP NYA TVÄTTMASKINEN FRÅN BOSH. kul. ändå köper folk skiten :rolleyes:

aa.. nått som är störigt är när dom klipper utan förvarning.. sen när reklamen är slut så har dom ingen ''nu börjar filmen'' utan går igång igen.. ibland kan man tro att man kollar på en reklam i stället för filmen.. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är så jävla jobbigt att 4:an lägger in sin jävla nyhetssändning mitt i filmen, så jävla drygt! Dom kan väl ha den efter filmen eller?

Och 5:ans reklamavbrott ska vi inte prata om, t.ex. i ett program som håller på i "en timme" så ser det ungefär ut såhär: 10 min program, 10 min reklam, 10 min program, 10 min reklam, 15 min program, 5 min reklam.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är så jävla jobbigt att 4:an lägger in sin jävla nyhetssändning mitt i filmen, så jävla drygt! Dom kan väl ha den efter filmen eller?

Och 5:ans reklamavbrott ska vi inte prata om, t.ex. i ett program som håller på i "en timme" så ser det ungefär ut såhär: 10 min program, 10 min reklam, 10 min program, 10 min reklam, 15 min program, 5 min reklam.

Femman är inte alls så jävla "ska vi inte prata om". I en timmes program är det aldrig mer än 2 reklampauser på vardera 5-7 min max. Kolla själv ska du se. Den första kanske ligger rätt så tidigt iofs. T.ex. om ett program börjar 20.00 så kan den första att komma kl 20.15 och vara till 20.20 och sen är det en till runt 20.37 som varar till 20.42 ungefär och sen slutar programmet nästan prick 21. Det är även ofta Kanal 5 inte har någon reklam mellan programmen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Femman är inte alls så jävla "ska vi inte prata om". I en timmes program är det aldrig mer än 2 reklampauser på vardera 5-7 min max. Kolla själv ska du se. Den första kanske ligger rätt så tidigt iofs. T.ex. om ett program börjar 20.00 så kan den första att komma kl 20.15 och vara till 20.20 och sen är det en till runt 20.37 som varar till 20.42 ungefär och sen slutar programmet nästan prick 21. Det är även ofta Kanal 5 inte har någon reklam mellan programmen.

Knappast. Dom har alltid minst 3 reklampauser.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min kusins barn kolal typ på gladiatorerna (stavning?) a hade ine o göra så ja kolla med dom o sen typ efter att tjejerna hade gjort gatuloppet så blev det reklam. Fett konstigt. Typ efter 10 min.

Men 4 tkr ja e jobbigast. I vissa långa reklamer avbryter dom ju tillochmed reklamen för o lägga in nyheter. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

aesch, svt har ju inga reklamer och klarar sig fint?

men ja hatar när man kollar på en schön film o helt plötsligt ser man en iller i en lilastickad tröjja "från pressbyrån" ... sen e de news o reklam o sen så utan förvarning så börjar filmen... :rolleyes:

Trean e iaf bra för dom säjjer till när filmen börjar... :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...