Jump to content

Donald love 3:e uppdraget


Cortez
 Share

Recommended Posts

Topic blev som den blev, pga kommer inte ihåg just nu vad uppdraget heter.

Det handlar om att man på 2 min ska ta sig till en båt för att ett plan ska släppa 6 paket, som man måste plocka upp före polisen. Men jag har skitproblem med det uppdraget. Ändå om man tar sig dit i tid har man svårt och se var planet släpper paketen. Och sen kollar man efter polisbåten som inte finns där, men ändå står det att den har tagit upp alla paket. Ja, jag är på rätt ställe. ^_^

Kan nån ge mig nåt tips, eller hjälp? Eller ska jag börja leta efter nån som kan klara uppdraget åt mig? Visserligen har jag bara försökt uppdraget 2 gånger, men det verkar skitsvårt. Kommer fortsätta och försöka typ 2-3 dar till annars kommer jag be nån annan om hjälp, det vill jag helst inte. :P Tips och hjälp är välkomna!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hade samma problem som du med det uppdraget tills jag kom på att jag skulle göra det mitt på dagen istället för natten för då ser man paketen mycket lättare.

Btw, du gjorde väl alla Kenjis uppdrag innan du dödade honom?

ja, jag gjorde alla Kenji`s uppdrag innan jag dödade honom. När jag hade dödat han då undrade jag vad som hade hänt om jag dödat han först? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Då hade hans uppdrag försvunnit och du hade aldrig kunnat få 100% på den sparningen. Det hände mig första gången och det var inte kul att behöva spela om allt från början. :)

Inte kul? Jag har spelat om GTA3 3 gånger och jag tycker att det är jättekul. Dock har jag inte plockat alla paket de gånger då jag spelat om..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte kul? Jag har spelat om GTA3 3 gånger och jag tycker att det är jättekul. Dock har jag inte plockat alla paket de gånger då jag spelat om..

Det är kul att spela om ett spel när man redan varvat det en gång men när man klarat ungefär 1/3 av ett nytt spel och vill komma vidare är det inte så roligt att behöva börja om. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Då hade hans uppdrag försvunnit och du hade aldrig kunnat få 100% på den sparningen. Det hände mig första gången och det var inte kul att behöva spela om allt från början. :)

de har hänt mig, men orka göra om allt ;)

alla joey uppdragen försvann för att jag spelade mst på tony eller nån :)

så nu har jag 98% eller nåt ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, det gör dom.....

Nä det låter mera som 2:a ön

Ghosttown ligger bakom dom spärrade vägarna på 3:e ön

och det är rätt att det går att flyga dit men inte landa

Jag hoppades på att tunlarna dit skulle öppna sig när man klarat 100%

Redigerad av Diver
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nä det låter mera som 2:a ön

Ghosttown ligger bakom dom spärrade vägarna på 3:e ön

och det är rätt att det går att flyga dit men inte landa

Jag hoppades på att tunlarna dit skulle öppna sig när man klarat 100%

jahaaa, den vägen :rolleyes: jasså kan man flyga över där intressant. Fast har hört om en mod som gör så man kan köra till ghosttown genom tunneln och även gå runt där. -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är kul att spela om ett spel när man redan varvat det en gång men när man klarat ungefär 1/3 av ett nytt spel och vill komma vidare är det inte så roligt att behöva börja om. -_-

Joo, det har du rätt i. Men som tur är så tar inte GTA3 så lång tid att klara. Men egentligen är de intttte tur. Det var ju så kort. (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Guest Don Lotus
Topic blev som den blev, pga kommer inte ihåg just nu vad uppdraget heter.

Det handlar om att man på 2 min ska ta sig till en båt för att ett plan ska släppa 6 paket, som man måste plocka upp före polisen. Men jag har skitproblem med det uppdraget. Ändå om man tar sig dit i tid har man svårt och se var planet släpper paketen. Och sen kollar man efter polisbåten som inte finns där, men ändå står det att den har tagit upp alla paket. Ja, jag är på rätt ställe. :P

Kan nån ge mig nåt tips, eller hjälp? Eller ska jag börja leta efter nån som kan klara uppdraget åt mig? Visserligen har jag bara försökt uppdraget 2 gånger, men det verkar skitsvårt. Kommer fortsätta och försöka typ 2-3 dar till annars kommer jag be nån annan om hjälp, det vill jag helst inte. :( Tips och hjälp är välkomna!

Klarade det uppdraget på första försöket i dimma ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...