Jump to content

Göra film...


jontemad
 Share

Recommended Posts

Jo det var så här att jag och några polare KANSKE skulle göra en film typ nu i år. Filmen skall vara (vad jag förstått) en blandning mellan bmxfilm och wannabe jackass film. Grejen är den att jag undrar ifall ni har några förslag på vad man kan göra. OBS: INGET EXTREM SJUKT /SMÄRTSAMT , det behöver ej vara mesiga saker men de ska vara realistiska och inte livshotande att göra. ;)

P.S ifall filmen blir så att säga så kommer vi förmodligen lägga upp den på sida på nätet där man skall kunna se den.

P.S Tyck vad ni vill men jag tycker ideén är kul så det så. :D

Redigerad av jontemad
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 41
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

  • 2 weeks later...

det var sommarn va? jo klä av er nakna och kasta er i ett dike fullt av brännässlor :lol:

eller ta på er en tjock du jacka och ett rep efter antingen en bil eller moped och en håller i och den andra kör :mellow:

eller så kan ni testa att hoppa bungey jump med en stål wire ;)

Redigerad av guardian
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gjorde något liknande förra vintern, tog en gammal datorskärm typ 13 tums (hehe inte vet jag men mycket liten och gammal trasig skärm :P ) satt oss på den och åkte ner för en pulk/skidbacke :lol: herrejisses vad man flög i hoppen ;)

Vi tog också en bmx cykel och hoppade med fast vi for framåtstupa och slog oss ganska rejält men va tusan?!?! :P

Ruscha ner det snabbaste vi kunde för backen och sen hopp nästan 90* vinkel uppåt hehe, flapp så svek benen en! :mellow:

*EDIT*

jag föreslår tt ni ska ta det försiktigt med vad ni än gör för galenskaper!

En av oss vrickade foten eller nåt sånt och det hände även en annan gång att en kompis till mig bröt benet när han bara åkte skrana, han kom tydligen till ett hopp sen flög han på nåt konstigt sätt vetetusan hur han lyckades men nåja... ;)

Take care whatever you do!! ;)

Redigerad av AE_Dave
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...