Jump to content

Semester


Hultenius
 Share

Recommended Posts

Dessa ranker finns:

Super Administrator = Ägare över forumet, kan göra allt

Administrators = Kan ta bort redigera poster mm

Members = Vanliga registrerade medlemar som ni

Awaiting Authorisation = Dom som väntar på att bli members

Guests = Gäster

Hybernating = Dessa får (tillfälligt) inte posta p.g.a spam eller för många antal poster per dag

Det kanske kommer fler ranker senare, vi får se  :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag tycker att man ska ha fler ranker destu mer poster man har destu bättre ranker bara för kul skull :P:alien::hehe::hehe::withstupid::withstupid::colgate:

Jo det kanske skulle vara kul, men tyvärr så kommer kvalitén på forumet att sjuka då ???

Jag menar, det kommer att finns massor poster där det bara står typ "Hej", "Hej då", "Hur mår ni?" osv, nästan som en chat och bara för att få högre rank.

Det kanske kommer senare... men först väntar jag med det tills den nya versionen av forumet släpps (antagligen nån gång denna vecka).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 9 months later...

på ett forum som heter turboperformanceclub (e medlem där) Har dom så att man får olika rang ju mer poster som man postar. Jag tycker att det funkar fint. Sen kan man få välja vad man vill ha för "status" eller "rang" och jag ville ha volvo 240 killen .... tycker att det funkar fint. Skulle vara samma sak här tycker jag! eller?

Förlåt om jag drog upp denna gammla topic men jag hade nått vettit att skriva i den... :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Rang efter antal posts är inget bra...

Jag antar att det där bilforumet har många äldre och mer seriösa medlemmar.

Här på GTAsajten skulle många bara bry sig om rank...

Sen antar jag att du menar "titlar". När jag införde forumgruppen "Super Members" ville jag att de skulle få ändra titel men det gick tydligen inte. När GTAsajten är klar ska jag dock titta lite på detta, det går säker att bygga ett litet eget system där man kan logga in och ändra sin titel. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...