Jump to content

[TÄVLING] - Stoppie med PCJ!!


Martin
 Share

Recommended Posts

Tjena!

Den där Faggio-bakhjulstävlingen är ju för lätt, så jag gör en tävlning med lite mer utmaning i!!

Gör så lång stoppie som möjligt!!

OPS, endast bildbevis räknas! Ladda upp med forumets upload funktion...

Mitt personbästa är en 10-sekunders lång stoppie...

Bildbevis kommer om max 2 min

EDIT: Bildbevis!!

KOM IGEN NU!!! SLÅ MIG!! Så svårt är det inte, fick en på 10 eller 11 innan, han int med o ta bild bara så det räknas givetvis inte, men, det är inte svårt! Kom igen nu då!

post-12-1081014122_thumb.jpg

Redigerad av Martin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:ermm: vadå för lätt?? jag tycker det är coolare med en monster wheelie än en liten stoppie..

Det är ingen utmaning o slanga med den ju! Det är alldeles för lätt! Skitlätt!

Bara jobbigt o tråkigt o åka långt

Men, PCJ, där är det allt lite utmaning! där får man hålla tungan rätt i mun för o få en bra tid ^_^

Nå? INGEN som har nån tid o komma med? SOPOR :(

Kom igen nu! Ingen som ens är i närheten?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det bara jag som känner lukten av lite fööör mycket "se på mig och min balla attityd" här? :ermm:

Visst, men det är knappast därför jag skapade tävlingen

Vill ju bara retas lite med er så ni slår min tid nångång... Men det är ju aldrig nån som gör det ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gött grabben! Bra jobbat! Äntligen nån som försöker!!!

Jobba på! Snart sitter det, dutta med bromsen när du väl är uppe på framhjulet och öva på! :blink:

okej, du har möjligtvis inte punkat ditt framhjul om det skulle vara till någon hjälp ;)

StellHell: hehe, man trycker på numpad 9 och sedan både handbroms och fotbroms så kommer man upp :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man ska kunna fuska till sig en stoppie(eller det kanske va weelie)

Iaf, man åker upp på en trailer och rullar typ upp tills framhjulet åker nedanför kanten sen så står man bara där så får man en vääldigt lång stoppie(eller weelie, minns inte).. :blink:

Där har vi tricket? Fast när man står still räknas det inte?? eller det verkar som om det för det!!!

För jag brukar alltid stå still innan jag kommer ner på alla två hjul ("alla två" ;)) och då verkar inte dom sekunderna räknas vad det ser ut som :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man ska kunna fuska till sig en stoppie(eller det kanske va weelie)

Iaf, man åker upp på en trailer och rullar typ upp tills framhjulet åker nedanför kanten sen så står man bara där så får man en vääldigt lång stoppie(eller weelie, minns inte).. :blink:

Coolt! Måste testa det nån gång...

Jag har inte gjort så... Jag lovar, ska försöka hitta nått program så man kan spela in...

Det GÅR! Öva på! :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...