Jump to content

Spårvagnarna


 Share

Recommended Posts

  • 1 month later...
  • Inlägg 46
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

QUOTE (Diaz @ Mar 24 2004, 18:48)

Hur tror du att spårvagnarna kommer att funger?

Jag ´hoppas att det är så  att man kan hoppa på dom när som helst när dom står stilla och åka med och kunna hoppa av när man vill( som ett snabbt resmedel)

Jag hoppas inte att det blir som bed tunnelbanan i gta 3!

Klart det inte kommer finnas någon tunnelbana . Jag menar hur fan ska man kunna bygga en tunnelbana i sån här lutning ----> / som det är i San Fransisco!

Okej även om de lutar / så skulle dom inte kunna ha tunnelbana ändå eftersom att det är jordbävningar nästan regelbundet i västkusten speciellt i san fransisco som detta fallet gäller! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej skämt åt sido, det handlar ju om ett amerikansk samhälle och miljö, dock ska jag ju påpeka att Sverige är fruktansvärt likt USA när det gäller kulturen och en del av samhället, men spårvagnarna är Göteborg i Sverige och spårvagnarna i världens uppförsbackar det är San Fransisco...dom skall ha deras egna 100% amerikanska San Fransisco spårvagnarna...min åsikt dock! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror det kommer vara som i Mafia typ, att man går på, fast det är rätt dåligt att det blir första person när man går in i dom, och om man skjuter nån, så bara dom sjunker ihop till en typ säck, det skulle vara grymmt om det är folk i vagnarna, så om man skjuter dom, hjälper ragdollfysiken till, så att dom åker ner på golvet eller nått ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror det kommer vara som i Mafia typ, att man går på, fast det är rätt dåligt att det blir första person när man går in i dom, och om man skjuter nån, så bara dom sjunker ihop till en typ säck, det skulle vara grymmt om det är folk i vagnarna, så om man skjuter dom, hjälper ragdollfysiken till, så att dom åker ner på golvet eller nått ;)

OJ vad jag längtar!

Tänk att blasta skallen av schauffören, dra något varningskott och kapa vagnen!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hänger inte riktigt med nu men är det bekräftat av R* och liknande att

spårvagnar kommer vara med i spelet och då specielt i den nordligaste

staden? Blir rätt tufft om så är fallet.. Kommer ju vara lite trångt på

gatan osv men visst ett fint inslag i miljön...

Ja om dom inte tar med spårvagnar i San Fransisco så är det ett stort misstag av R*...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ja spårvagnar är ett måste...håller med om att dom inte ska säcka ihop utan lägga sig ner på golven om dom lever å be för sitt liv och sen när dom dör så ska de se realistiskt ut, dom får pröva på en riktig spårvagn så vet dem, hehehe skoja ;)^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...