Jump to content

Klarat spelet?


vampire
 Share

Recommended Posts

Jag har varvat spelet nu(tror jag)

Jag sköt ner helikopern vi fördämningen på 3:e ön!

Nu har jag gort 62 uppdrag av 73 det konstiga är att jag inte kan hitta dom 11 andra =( nån som har nån anning om vart dom uppfragen finns?

Ska inte det bli en video och maria dör innan? ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hmm.. aa.. det finns ju alla polis, brand, ambulans och taxi uppdrag..

sen finns det vid ett parkerings hus.. där man bara ska ta en bil.. spelar ingen roll vilken(tror det är stallion) (stavning) ?. men sen finns det ja RC uppdrag.. och andra bilar som är parkerade vid olika ställen.. typ i en park har ja för mig.. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...
Vad du än gör, hoppa INTE över uppdrag för du kommer garanterat ångra att du inte gjorde dem när de andra uppdragen tar slut + att du inte kan få 100%.

samma på VC?? ;)

jag har ett telefonuppdrag på VC som jag inte "orkar" göra, fast den försvinner väl inte??

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vilket telefonuppdrag är du på? Jag minns inte nåt av dem som särskit jobbigt utan tvärtom var det ganska roliga uppdrag. :P

Det är ett då man ska ta upp några vapen och sedan skjuta alla i ett gäng eller nåt, minns inte riktigt nu ^_^

Dom som man ska skjuta är på några konstigt reklamtorn eller vad man ska kalla det så man ska döda dem med snipern....

Försökte en gång men polisen kom och tog mig och jag orkade inte göra uppdraget igen ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...