Jump to content

Kontroll


Funnylin
 Share

Recommended Posts

Såg på reklam för en ny tv-serie vid namn kontroll förut. Det är det enda svenska tv-spelsprogramet(Eller finns det nått på tv4+ som jag inte känner till?). Det i sig är ganska stort. Börjar dom stora kanalerna äntligen förstå att spel mediet är stort och publiken det riktar sig till har tid att se på tv? Det börjar iaf på måndag klockan 20.30!(svt 2)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så gött att dom sänder sådana program på SVT, jag bojkottar fyran (utom när det är nåt riktigt bra) Dom kör bara med mer och mer reklam och liknar snart 3:an och 5:an. Reklam mellan programmen är helt ok eftersom det inte är Public Service men reklam mitt i programmen varje kvart är outhärdligt.

Tack Funnylin!

Redigerad av Funnylin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

det ärväl roligt med variation med gc,ps2,xbox och allt sånt . Sen kan dom ha nån minnenas stund med ett gammalt roligt spel :P

Det var rätt dåligt faktiskt. Minnesstund hade dom med game&watch men dom kunde haft med lite om PC-spel också, typ förhandstittar, releasedatum osv, nu när det äntligen börjar släppas lite bra spel till PC

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...