Jump to content

Hus köp i Vice City


xekenx
 Share

Recommended Posts

ja gjorde det, men det vara bara massa bråk i den strängen. mm massa tjaffs om namnet på den som skrev inlägg.. gav mig inget svar.. därför gjorde jag en ny.. oki??

nån som vet nått då?

Ok. Ja man ska köpa sitt Hideout. Jag hörde också av Funnylin att om man köper en bilaffär kan man va med i dragrace. När man köper ett ställe i hamnen kunde man ha båtrace eller nåt, och så kunde man köpa en filmstudio.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man kommer kunna köpa en stripp bar, bil affär, en villa mm. om man köper stripp baren så får man göra uppdrag för dom osv.

Man kan käna pengar på sina företag som man har köpt!! Man börjar med att bo på hotel sen får man köpa eller ta över ett hideout med garage!

damn så man kan köpa en strippbar? och tjäna pengar på sina företag?

vad är skillnaden på att köpa en villa och ett hideout?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

eller hur kommer det bli coolt!!:...*jippi*....men dom som har förbeställt det får inte det förren på måndag eller tisdag....(vissa av dom......det beror på vem man har förbesstält hos......)....och på webbhallen eller cdon eller var det va.....så kommer spelet inte ut i lager förren 11 nov....alltså 3 dagar mer......*fy va jobbit*...alltså e det bättre att inte förbeställa det....jo...det beror på var man köper det.....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ärligt talat så skulle jag inte vilja uppleva en så stor spelupplevelse som VC antagligen är på PS2.....ett sånt spel kan bara utgöra sin fulla rätt på en PC.....PS2 suger!!!

Jag testade PS2 för första gången idag och spelade ett spel som innehöll auto-aim, det är mycket lättare att sikta med musen på PC.

Redigerad av Arvid
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hahaha jag är ps2 lover....

men visst en PC slåt väl det mesta, men det kostar fan så mycket mer att maxa en PC idag för att lira de grymmaste spelen än vad det kostar att köpa en ps2 om man nu BARA ska lira spel...

arbetar själv med datorer och vet mkt väl vad kostar och hur kul det är att leka med dem hehe

men det kostar som fan tyvärr.. tur att företaget ja jobbar på betalar.. hehe

en som både har PC och ps 2

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...