Jump to content

Battlefield Vietnam


Add3
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 581
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Efter att ha suttit i 8 timmar och spelat BF:V så kan jag konstatera att detta är det absolut härligaste vietnam spelet, om inte det bästa spelet på länge över huvudtaget... :)

Ett givet köp på torsdag då det släpps. B)

var spelade du de nexuz ? lr hur fan dom stavar de(trött).

har också haft möjlig heten och testa det men ska vänta till torsdag. Första liret då ;). fett kul. kan inte stå ut längre.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har också lirat. Hittade det i busken. Men ursäkta mig, man måste ju testa före man köper, och så har jag hört att dom inte ska släppa demo. Det är riktigt bra, mycket bättre spelkänsla än i BF, men det är fortfarande för likt. Grafiken var inte jättemycket förbättrad, och det kändes mer som en mycket välgjord expansion. Om man verkligen gillar BF så tycker jag att man ska köpa det, men om man är som jag, alltså inte gillar BF så jättemycket, så tycker jag man ska testa det först och se om man gillar det. Föresten, M60'n är fet :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vilket sammanträffande! Hittade också ett exemplar i en buske igår, kanske samma buske?? Nån har kanske dumpat ett parti osläppta spel där??

Spelet är sjukt bra men det kräver RAM som fan. Musiken är bra som fan, grafiken underbar, många fler olika klasser än i orginalet, nya fordon, kan skjuta från bilar osv. Tyvärr har mitt buskexemplar inte nån giltlig key så jag har inte kunnat köra online än men det kommer säkert bli lika populärt som orginalet :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

wörd. fan så mycket mer känsla att hålla paketet i handen första gången innan man har spelat. >_<

Förresten är det nån som vet vad det kostar på GAME? Står inte ett piss på deras hemsida.

vet inte men dom har väll typ såndär prisgaranti eller va de heter . Asså om man vet ett ställe där det e billigare så får man den billigare på game också. kolla på typ nån annan affär. men de e väll runt 470 kanske.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...