danil89 Skrivet 8 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 Jag själv har på sista tiden börjat att titta mycket på det. Är det någon annan som ser på den där timmen då en som heter Jeff sitter och chattar med folk och bestämmer låtar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 8 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 Nej, MTV visar ju nästan bara pop och hip hop videos. Iofs kollar jag på jackass ibland men aldrig annars. VH1 är mycket bättre, särskilt Friday Rocks på fredagar klockan 23. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 8 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 Nepp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 8 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 Nej, MTV visar ju nästan bara pop och hip hop videos. Iofs kollar jag på jackass ibland men aldrig annars. VH1 är mycket bättre, särskilt Friday Rocks på fredagar klockan 23. Ibland kommer det upp något bra. Tex 10 låtar i rad av Red Hot Chilli Peppers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 8 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 Gillar inte MTV men jag tittar på det när det inte finns något annat på TV. MTV är bara reklam, och inga vilka reklamer som helst, störande är dem också...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 8 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 Nej, MTV visar ju nästan bara pop och hip hop videos. Iofs kollar jag på jackass ibland men aldrig annars. VH1 är mycket bättre, särskilt Friday Rocks på fredagar klockan 23. Håller med dig Arvid... VH1 visar dom ju mycket mer rockvideos på, än dom gör på MTV... Om jag ens ser på TV, väljer jag VH1... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 8 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 Nej inget rock-gaggande här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 8 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 nej, zappar förbi den då och då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2004 näpp, bara skitmusik (nästan) ztv kollar jag på ibland har ej vh1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 9 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2004 MTV: har massor med roliga program t ex "Andy dick show" "Doggy Fizzle Televizzle" och "Jackass" ztv har bara svensk musik nästan = sug Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2004 MTV: har massor med roliga program t ex "Andy dick show" "Doggy Fizzle Televizzle" och "Jackass" ztv har bara svensk musik nästan = sug svensk musik är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 9 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2004 ZTV och MTV suger båda två...! MTV: Skitkanal, bara reklam. Var bra för 10 år sedan, mycket bra! ZTV: Ska alltid visa program som Wimans och På Riktigt som suger fett...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 9 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2004 ZTV och MTV suger båda två...! MTV: Skitkanal, bara reklam. Var bra för 10 år sedan, mycket bra! ZTV: Ska alltid visa program som Wimans och På Riktigt som suger fett...! På Riktigt var ju i och för sig bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 9 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2004 Ehm Mtv suger pga att dom alltid spelar hiphop videos inget fel på dom men kan bli jobbiga i längden.. ZTV är däremot lite bättre.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 9 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2004 På Riktigt var ju i och för sig bra Värdelöst, ett totalt fiasko för Viasat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 9 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2004 tittar inte på MTV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 9 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2004 Tittar inte på musikkanaler så mycket längre Blir väl en och annan låt på P3 ibland och på filmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shit_kid Skrivet 9 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2004 Och VAD har alla imot Hip Hop!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 9 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2004 Inte dom stil kanske, och VAD har du emot människor som har egna åsikter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 9 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2004 Inte dom stil kanske, och VAD har du emot människor som har egna åsikter? w0rd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts