Jump to content

Man blir så trött...


totte
 Share

Recommended Posts

Jag läste den senaste nyheten här på GTA-sajten och visst blir man trött på alla sega människor som kommer med dåliga anklagelser bara för att tjäna något på det?

t.ex. de två killarna som skjöt ihjäl en 50-åring. Det är väl inte rockstars fel heller? Dom borde stämma föräldrarna som låter sina barn spela ett spel med 18-årsgräns. Rockstar har ju klara åldersanvisningar på sina spel så jag börjar lacka ur nu.

Kan inte folk fatta att detta är ett SPEL och inget mer. Ska inte alla nazizter i världen stämma dom som gjort return to castle wolfenstein också? det är ju samma dumma anklagelser.

Och nu då. En liten inhemsk jenkare som vill ha uppmärksamhet börjar smutskasta rockstar. Jag tror han skiter fullständigt i spelet egentligen, men han får en bra anledning att verka snäll genom att trycka ner rockstar.

DETTA ÄR PATETISKT!!! :D

Min åsikt i alla fall. skriv gärna om ni håller med eller om ni inte gör det :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ny attack mot GTA..

http://www.miami.com/mld/miamiherald/7876430.htm

Rep. Sheri McInvale brought along two video games, Grand Theft Auto III and Grand Theft Auto: Vice City , that she said young children could obtain by just walking into a video store and plunking down their money.
An Orlando lawmaker discovered her teenagers watching a profanity-laced game where the winner was the most successful at killing.

äkta lol.. discovered?!? bra mamma som UPPTÄCKER att hennes barn lirar gta. det är hennes roll som mamma att förbjuda barnen från det inte nån jävla lag!! ffs :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

w0rd.

om det finns en åldersgräns är det faktiskt ansvarig målsmans uppgift att välja i falla hennes/hans barn får spela sådana spel.

så ni längst ner?

"New York-based Rockstar Games, which manufactures the game, has agreed to remove the offensive language." :wub:

Alltså vad vore GTA utan sin lite råa miljö och där inkluderat; sitt råa språk?

Det är också lite kul. Är det någon här i Sverige som klagar på GTA eller liknande spel? USA är allt bra roliga. :D

Om det inte fick ha vapen i usa skulle detta aldrig ske. det är något som måste poängteras. hmpf.. jag blir galen. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...