Jump to content

Filmer!


kariya
 Share

Recommended Posts

Bra/Roliga/B:aktiga action filmer:

The rock

Starship troopers

Con air

Gladiator

Golden Eye

FaceOff

Rekommenderar:

Alla gudfader filmerna

Scarface

Löftet

Gladiator

Plutonen

Taxi Driver

Flykten från Alcatraz (jävlit bra fängelse film!!!)

Det jobbig med detta är att jag har sett många bra filmer men kommer inte ihåg de bästa, samt att dessa jag har nämnt har nästan alla sett.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 93
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

en film som jag älaskar är lock stock and 2 smoking barrels den handlar om några brittiska mini gangstrar som får tag i en mille som dom ska spela högt med på poker :D men när dom är nära på att vinna så lånar dom 5 mille och dom förlorar så dom har en vecka på sig att få alla pengar! :D jag ger den @@@@@ för att den var ganska verklig på det sättet att dom inte srpinger mitt i skottelden och klarrar sig! se filmen!

Redigerad av swat
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...

Rock N' Roll High School Handlar om ett par ungdomar som går på Lombardi high school. Dom blir galna på sin musik lärare som bara lyssnar på mozart. Så spelar dom Ramones

i hela skolan och rektorn blir galen. En tjej i Lombardi high (riff randell) har skrivit en låt som hon vill ge till ramones. Sen fortsätter den med massa skojj (Ramones hjälper till att förstöra skolan)

En film för alla ramones fans

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ursäkta att jag inte vet vad denna heter men den handlar om en tjej på high shool (hon som spelar sabrina tonårs häxan) och en kille. och varje gång dom börjar gilla varandra och kanske blir ihop så börjar dom bråka! ganska rolig och det är crasy(av britney spears) som är ost men iallafall en bra film om man har en tråkig lördagkväll!jag ger den @@@@@

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...