Pico Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 @skribb: Lethal Weapon (hela serien) äger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 Ace Ventura har jag inspelad så det struntar jag,men visst,Jim Carrey är världens bästa skådespelare Hur kan du kalla honom "världens bästa skådespelare"? Visst han är Hollywoods roligaste man. Men något han defentivt inte är, är världens bästa skådespelare. Tror Anthony Hopkins skulle få min röst där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 @skribb: Lethal Weapon (hela serien) äger! japp, jag märkte det nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 japp, jag märkte det nu Haha! Jag tycker också att Dödligt Vapen serien äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 3 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 Hur kan du kalla honom "världens bästa skådespelare"? Visst han är Hollywoods roligaste man. Men något han defentivt inte är, är världens bästa skådespelare. Tror Anthony Hopkins skulle få min röst där. Marlon Brando, Sean Penn och Al Pacino rockar fett! Släng dig i väggen, Anthony och Jim! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts