Jump to content

'Wannabe' gta, spel


AE_Dave
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 72
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

:) Går dåligt.... Freakets ford blev det error med så jag måste göra om den men jag ska fixa det inom en snar framtid... sen har jag märkt att jag har suttit och spelat väldigt mycket Doom 3 (E3 mässans version.) senaste veckan (som jag hittade i grannens buskar! :D ) Men jag ska försöka slita mig lite från D3 och jobba på med spelet.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

^_^ Går dåligt.... Freakets ford blev det error med så jag måste göra om den men jag ska fixa det inom en snar framtid... sen har jag märkt att jag har suttit och spelat väldigt mycket Doom 3 (E3 mässans version.) senaste veckan (som jag hittade i grannens buskar! :) ) Men jag ska försöka slita mig lite från D3 och jobba på med spelet.

Yey! Du har fått igång det, var det drivrutinerna eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Till alla: Eftersom ett virus (Så kallat "Parite.A/Parite-B" (*Grumbles*)) Attackerade min dator var jag tvungen att formatera om all skit så jag måste göra om alltihop, tyvärr. Men det är lugnt jag fixar det på nåt sätt. :huh:

The-Copy: Jag fick igång det på en annan dator. :( Vet inte riktigt vad felet var.... >_< Skulle vilja ha igång det på den här datorn jag sitter vid nu den är mycket kraftigare och skulle säkert klara det bättre. <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...