Jump to content

Mafia!!!


anders2
 Share

Recommended Posts

Mafia får betyget 5 av 10 av mig och det bara för att jag bara kommer till 14´e uppdraget sedan så hänger datorn sig och det står "Svarar inte".

B) DET GÅR INTE!!! :(

Någon kanske kan hjälpa mig eller så får jag väl ligga i soffan och vänta på GTA: VC kommer till PC. :(

Slutsats: Det är väl bara att inse att GTA är bättre. :D Det funkar ju iallafall :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 47
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Mafia får betyget 5 av 10 av mig och det bara för att jag bara kommer till 14´e uppdraget sedan så hänger datorn sig och det står "Svarar inte".

B) DET GÅR INTE!!! :(

Någon kanske kan hjälpa mig eller så får jag väl ligga i soffan och vänta på GTA: VC kommer till PC. :(

Slutsats: Det är väl bara att inse att GTA är bättre. :D Det funkar ju iallafall :D

Du har rätt GTA3 RULEZZZZZZZ

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mafia får betyget 5 av 10 av mig och det bara för att jag bara kommer till 14´e uppdraget sedan så hänger datorn sig och det står "Svarar inte".

:P DET GÅR INTE!!! :angry:

Någon kanske kan hjälpa mig eller så får jag väl ligga i soffan och vänta på GTA: VC kommer till PC. :)

Slutsats: Det är väl bara att inse att GTA är bättre. :angry: Det funkar ju iallafall :angry:

Asså det är inte spelets fel...Det är jättemånga som har just sånna problem och på vilka banor beror på. Det fanns en fix till det där problemet och jag ska försöka ge dig länken om jag hittar den. Värst vad snåla ni var med betygen. Jag fattar inte!?!?! Gta 3 uppdrag var ju från början att hämta en massa tjejer och på slutet köra så snabbt som möjligt. Mafia har ju ordenkliga skjut uppdrag där man verkligen använder de vapen som man får och inte ha 3000 skott över inför sista uppdraget på GTA3. Dessuton har Mafia en skit interesant story... Jag gillar alla Gta spel men ibland måste man inse att det finns bättre. Men men...gta:vc blir svår att slå :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Asså det är inte spelets fel...Det är jättemånga som har just sånna problem och på vilka banor beror på. Det fanns en fix till det där problemet och jag ska försöka ge dig länken om jag hittar den. Värst vad snåla ni var med betygen. Jag fattar inte!?!?! Gta 3 uppdrag var ju från början att hämta en massa tjejer och på slutet köra så snabbt som möjligt. Mafia har ju ordenkliga skjut uppdrag där man verkligen använder de vapen som man får och inte ha 3000 skott över inför sista uppdraget på GTA3. Dessuton har Mafia en skit interesant story... Jag gillar alla Gta spel men ibland måste man inse att det finns bättre. Men men...gta:vc blir svår att slå :angry:

Håller med, vapnen borde ha spelat en större roll i uppdragen i GTA3.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok

Saker som är bättre på Mafia:

  • Mycket bättre driveby
  • Bilar man har parkerat försvinner ALDRIG
  • Staden är ungefär 3 ½ gång så stor som LC(!)
  • Roligare story
  • Roligare, bättre och längre uppdrag
  • Verkligare skjutstrider
  • Mer och verkligare vapen
  • 115 + bilar(!!!)
  • Över 12 ´square miles´

GTA3 har fler vapen än Mafia... <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...